Schyst, menBytte originalgummit mot Nato, känns mycket bättre![]()
![]()
1) flärpen...
2) centrerad vridring...
Fast det kanske bara är jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schyst, menBytte originalgummit mot Nato, känns mycket bättre![]()
![]()
1) flärpen - stays (men vad gör man åt denSchyst, men
1) flärpen...
2) centrerad vridring...
Fast det kanske bara är jag.![]()
Du kan antingen klippa den eller bara vika in den igen under keepern(metal delen) så blir det nog bra1) flärpen - stays (men vad gör man åt den?)
2) centrerad vridning - åtgärdad, tack
storheten ligger i detaljerna![]()
Bättre?Du kan antingen klippa den eller bara vika in den igen under keepern(metal delen) så blir det nog bra![]()
Full pott nu, 10/10Bättre?
![]()
Man tackarFull pott nu, 10/10
Jag är också härSKX:n jobbar i österrikiska alperna, bland diverse pulsklockor och annan plast
![]()
Behåll!! Gått i tankarna själv men summan man får är inte värd känslan att ibland kunna slänga på sig en skön japanareHade precis bestämt mig för att sälja 007an men så kom den tillbaka från urisen och det går tamejfan inte att sälja den.....Får se om jag klarar att kränga 009:an.....![]()
Håller med den e så jävla enkel å stilren och grymt skön att skifta över till emellanåt....Behåll!! Gått i tankarna själv men summan man får är inte värd känslan att ibland kunna slänga på sig en skön japanare![]()
Precis så min kommer nog alltid att vara kvarHåller med den e så jävla enkel å stilren och grymt skön att skifta över till emellanåt....
Snygg länk! Får man fråga vart du köpte den?
Snygg länk! Får man fråga vart du köpte den?
Fick hem dragonshrouden idag från San Francisco. En falsking tuna. Hehe, fet vart den iaf o jag gillar det!
![]()