• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Tid för en morgonkaffe finns det alltid :).

FullSizeRender (1).jpg
 

F32

Panerai
2-Faktor
Efter att ha kollat i denna tråd ett tag så kan jag lägga upp en bild också :). Direkt ur lådan med plasten kvar.
IMG_0425.JPG

Inte den mest unika klockan på detta forum men det finns ju anledningar till att den är så populär. Kul med det exemplaret som landade hos mig är att den har nästan allt linjerat eller vad det heter. Det är bara 30-markeringen som är lite på sniskan. Var lite orolig för att markeringarna skulle hamna snett som inte verkar vara så ovanligt på denna modell.
 

Herr Melander

Breitling
Då har man en SKX007 i samlingen igen, nu ska den få stanna. Det känns obligatoriskt att ha en i samlingen! Funderar på att införskaffa ett Svart Crafter Blue gummiband. Däremot är priset lite saftigt för en bit gummi. Ni som har skxen på det gummit: är det värt pengarna?

IMG_0801.JPG
Blev så sjukt sugen när jag såg din bild nu så jag la en beställning på en 007:a :)
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Lazy sunday. Sitter och memorerar information inför morgondagens jobb. Tog fram den här krigaren som ibland får följa med till jobbet (seiko monster är annars jobbklockan).

Kom med en murphy coin edge bezel och ett nytt inlay. Jubileet är inte seikos utan en tjockare, mindre rasslig variant. Troligen strapcode eller liknande. Köpte den här på forumet. Gillar den! Men kanske dags att testa nytt? Finns ju alltid nån som vill ha denna klockan mer än jag själv. :)
IMG_3930.JPG
 
Topp