ThatEspressoGuy
Basic
Tid för en morgonkaffe finns det alltid
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Norska kusten?33°.. Ni får gissa landet...![]()
Malta?33°.. Ni får gissa landet...![]()
Bra där!
NästanNorska kusten?
Tyckte mig se flaggan i bakgrunden.Bra där!![]()
Min lite mer udda skx399, personligen tycker jag den har snyggare index än 007, vad tycker ni?![]()
Blev så sjukt sugen när jag såg din bild nu så jag la en beställning på en 007:aDå har man en SKX007 i samlingen igen, nu ska den få stanna. Det känns obligatoriskt att ha en i samlingen! Funderar på att införskaffa ett Svart Crafter Blue gummiband. Däremot är priset lite saftigt för en bit gummi. Ni som har skxen på det gummit: är det värt pengarna?
![]()
Blev så sjukt sugen när jag såg din bild nu så jag la en beställning på en 007:a![]()
Idag kom den, sjukt sladdrig länk dock. Padin känns lite mer gedigen.Det gjorde du rätt i! Du kommer bli sjukt nöjd![]()
Idag kom den, sjukt sladdrig länk dock. Padin känns lite mer gedigen.
Ser riktigt bra ut! Vad kostade den?Superjubilee från strapcode, rekommenderas starkt![]()