• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

volesse

Breitling
IMG_20170728_154721.jpg

SKXA65K direkt från flygplatsen i Bangkok.
 

Nero13

Panerai
Köpte mig en SKX igen då saknaden vart för stor. Min förra 009 var en grym beater och när jag sålde den så saknades det en bra dykare i samlingen. Dok så bytte jag bezel direkt då jag verkligen inte gillar utseendet på original. Kommer modda denna lite så man får den som man vill :)
IMG_0529.JPG

IMG_0539.JPG
 

Arvis

Cartier
2-Faktor

CoachStenman

Breitling
Ok :) Hur känns skillnaden på premium vs vanlig? Enda visuella skillnaden jag kan se är att de är sytt på premiumnatot
Ok :) Hur känns skillnaden på premium vs vanlig? Enda visuella skillnaden jag kan se är att de är sytt på premiumnatot
Upplever standard som lite mjukare vid "kläm och känn" test. Men runt handleden märker jag ingen skillnad alls, dock har jag ju bara provat kortare stunder. Men återkommer gärna senare då man har hunnit slita på dom ett tag :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Upplever standard som lite mjukare vid "kläm och känn" test. Men runt handleden märker jag ingen skillnad alls, dock har jag ju bara provat kortare stunder. Men återkommer gärna senare då man har hunnit slita på dom ett tag :)
Jag föredrar mjukt från start. Brukar innebära att de är lite tunnare och de gillar jag skarpt. Har lite svårt för när tjocka Nato bygger för mkt på höjden under klockan
 
Topp