• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Tryckte på ett standard 22mm Seiko jubilee på 031:an. Det är så här den ska se ut tycker jag.

IMG_9876.JPG
IMG_9877.JPG

IMG_20170913_144127_resized_20170913_025342706.jpg

Mitt senaste inköp! SKX007 med något sliten bezel. Ser nästan lite blå ut? Har inte riktigt bestämt om jag ska byta mot en ny svart eller behålla den som den är. Vad tycker ni?

Svart! En fråga ser lumen ut som på bilden? Tycker den ser så liten ut kontra hur mina ser/sett ut i själva indexringen, men kan vara bilden :)

Sjukt nöjd med att ha fått tag på en super oyster länk! Nu har jag hittat hem.
Nu måste jag bara få hem korrekta ändlänkar.. =7 Seaurchin boetten var annorlunda trots att någon på ett annat forum påstod motsatsen.

IMG_2070.jpg
IMG_2071.jpg

Faaaan först åt alpinist-tråden upp mig. Nu detta. Jahapp, det är väl bara att beställa :facepalm:. Tips på bra sidor? Såg creationwatches, verkade ha bra pris. Longisland la på en del på frakten.

Tillbaka
Topp