Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 600kr kostade detSer riktigt bra ut! Vad kostade den?
Om det var länken från strapcode du menade, Själva uret köpte jag av en annan medlem här för strax under 2kSer riktigt bra ut! Vad kostade den?
Behåll! Finns många skxer som ser nya ut. Kul med lite unika detaljer
Mitt senaste inköp! SKX007 med något sliten bezel. Ser nästan lite blå ut? Har inte riktigt bestämt om jag ska byta mot en ny svart eller behålla den som den är. Vad tycker ni?
Riktigt schysst patina på index/visare också! Byt för guds skull inte ut något!
Mitt senaste inköp! SKX007 med något sliten bezel. Ser nästan lite blå ut? Har inte riktigt bestämt om jag ska byta mot en ny svart eller behålla den som den är. Vad tycker ni?
Fick du ordning på skrapljudet?Ser nu på bilden att ena bandsitftet inte sitter
Fick du ordning på skrapljudet?
Sjukt nöjd med att ha fått tag på en super oyster länk! Nu har jag hittat hem.
Nu måste jag bara få hem korrekta ändlänkar.. =7 Seaurchin boetten var annorlunda trots att någon på ett annat forum påstod motsatsen.
Blir svårt eftersom rundningen på boetten är annorlunda. Funderade på att kapa dem men jag har inga vettiga verktyg för att få det snyggt och jag hittade till slut nya bitar på e-bay för under 100:- inkl frakt så det får duga tills vidare.Bara att böja ner den lite?
Grattis! Beställde en skx007k2 igår faktiskt, hoppas det går fort!Fick hem denna idag
https://www.strapcode.com/store/22m...007-brushed-solid-stainless-steel-p-2620.htmlNån som vet vart kan man köpa en presidentlänk i 22mm till skx007k2? Med bra kvalitet
Tack! Men verkar ej gå att beställa..
Funkar för mig. Sidan laddar dock lite sakta så ”add to chart” syntes inte direkt.Tack! Men verkar ej gå att beställa..