• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Mkt pang för pengen i denna!
upload_2017-9-28_8-23-45.png
Cool modd! Var har du fått tag på den bezeln?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Jo rätt kul summerar skx, ganska tråkiga (ej 011/035/bullret) men trevliga åndå och kommer oftast tillbaka till dem...
IMG_0261.JPG

Prova ett crafter blue gummi, väldigt bekvämt och snyggt på :)
mm, varit inne på ett gummi för att komma bort från tjockleken som natot adderar. Men vet inte om jag vill ha något som sluter tätt mot boetten.
Får googla fler bilder. :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
mm, varit inne på ett gummi för att komma bort från tjockleken som natot adderar. Men vet inte om jag vill ha något som sluter tätt mot boetten.
Får googla fler bilder. :)

Bonetto flat vent är bra med, blir mer vintage känsla i det. Som seikos egna gummi fast bekvämare...Själv föredrar jag när det sluter tätt så var bingo för egen del när dessa crafter b kom :)
 

Acos

Audemars
Vet inte om det här är tillåtet men har för få inlägg för att skriva i köpes men om nån vill sälja en skx får ni gärna slänga iväg ett pm
 
Topp