Cool modd! Var har du fått tag på den bezeln?Mkt pang för pengen i denna!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool modd! Var har du fått tag på den bezeln?Mkt pang för pengen i denna!
![]()
Den satt på när jag köpte klockan. @meijlinder kanske kan svara på det?Cool modd! Var har du fått tag på den bezeln?
Cool modd! Var har du fått tag på den bezeln?
Den är från Murphy manufacturingDen satt på när jag köpte klockan. @meijlinder kanske kan svara på det?
Bandet funkade ju fint med 009:an!
Ja, det blev faktiskt riktigt bra!Bandet funkade ju fint med 009:an!
(Lirade inte alls bra ihop med SRPA21 PADI)
Ball!
Yes. Ingen mästare men roligt att ha något extra personligt på armen!Ball!
Målat själv?
mm, varit inne på ett gummi för att komma bort från tjockleken som natot adderar. Men vet inte om jag vill ha något som sluter tätt mot boetten.Jo rätt kul summerar skx, ganska tråkiga (ej 011/035/bullret) men trevliga åndå och kommer oftast tillbaka till dem...
![]()
Prova ett crafter blue gummi, väldigt bekvämt och snyggt på![]()
mm, varit inne på ett gummi för att komma bort från tjockleken som natot adderar. Men vet inte om jag vill ha något som sluter tätt mot boetten.
Får googla fler bilder.![]()
Fick hem denna skönhet idag! Måste bara fixa fram ett sharkmesh, nån som vet om det är svårt att byta insert?
När jag fått tag i ett sharkmesh!Vill du kränga jubileet?![]()
Min lite mer udda skx399, personligen tycker jag den har snyggare index än 007, vad tycker ni?![]()
Var skeptisk till en början men måste säga coin edge höjer skx ett snäpp. Ser bättre ut, både i kvalité och estetik![]()
![]()
Inte lika grovtandad.Kanten mot bezeln är lite tjockare än vanligt, eller vad är skillnaden?
Det blev snyggt