Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt snyggt ut och jag tycker verkligen att det lyfter klockan på ett bra sätt. Hade först min på ett svart NATO men det blev helt annorlunda när jag bytte till ett Bond.
Nytt inkommet sharkmesh
Ja! Tycker den ser riktigt hård utDen gör sig bra på mesh!
Ja! Tycker den ser riktigt hård ut
Ja den är mycket bekväm och följsam, klibbar fast vet jag inte än får lägga en klibbhets rapport när jag kommer hem från jobbet imorgonJag har aldrig provat mesh. Jag kan tänka mig att den är mycket följsam.. men hur hanterar den svettiga och varma dagar? Klibbar fast?
Klibbhets rapport kommer nu upplever inget problem med att den skulle klibba fast, om du funderar på ett sharkmesh så kör!Jag har aldrig provat mesh. Jag kan tänka mig att den är mycket följsam.. men hur hanterar den svettiga och varma dagar? Klibbar fast?
Klibbhets rapport kommer nu upplever inget problem med att den skulle klibba fast, om du funderar på ett sharkmesh så kör!
Idag kom äntligen min SKX009! Underbar färg och eftersom jag är löjligt glad för NATO-band så blev det ett sånt direkt.
Fick mitt keramiska inlägg till min Skx idag. Blev tyvärr väldigt besviken på resultatet. Tycker inte det matchar klockan bra alls tyvärr...
Tycker det var snyggt.Fick mitt keramiska inlägg till min Skx idag. Blev tyvärr väldigt besviken på resultatet. Tycker inte det matchar klockan bra alls tyvärr...
Uppe på Vista Kulle i Huskvarna. Vättern i bakgrunden
Fick mitt keramiska inlägg till min Skx idag. Blev tyvärr väldigt besviken på resultatet. Tycker inte det matchar klockan bra alls tyvärr...
Någon här som testat låta sin SKX ligga utomhus i solen & regn osv? Typ i några månader.
Ta hand om den istället.
Funderar på att ge min stackare en rejäl omgång.
Ta hand om den istället.
Någon här som testat låta sin SKX ligga utomhus i solen & regn osv? Typ i några månader.
Funderar på att ge min stackare en rejäl omgång.
Av regn och snö, lär inte hända så mkt om klockan inte läcker (tror jag, möjligtvis vridning bleknar liite).
Av sol på plan varm yta finns alltid risken tavlan "smälter" (men då måste det vara sommar) annars nog inte mkt.
Men prova, kunskap är allt. Typ
Ser kanonbra ut! Hade jag varit nöjd med...Fick mitt keramiska inlägg till min Skx idag. Blev tyvärr väldigt besviken på resultatet. Tycker inte det matchar klockan bra alls tyvärr...
Kört sen i lördags ute i solen. Vinklar klockan så den får "jämn" solning 5-10 ggr/dag. Vet inte om det är för att jag vill se det, men ser ut som index gulnat lite
Notera att jag inte bor i Sverige & att vi haft nonstop sol dom senaste dagarna
Då kanske det händer mer iof då värmen/luften är annorlunda, iaf spännande följa! Hoppas på resultat även fast luminovan inte borde förändras men skett större under så