Några Speedmasters har väl fått ryka med också? Mkt tråkigt!Seamaster Diver är bra, det verkar vara PO:n som fallerar haha
Nu är det ingen dykare.... men ett dopp tål den åtminstone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några Speedmasters har väl fått ryka med också? Mkt tråkigt!Seamaster Diver är bra, det verkar vara PO:n som fallerar haha
Även om det teoretiskt sätt ska gå, och Omega säger att det går, så skulle jag aldrig lita på att en Speedy klarar sig efter X antal dopp haha.Några Speedmasters har väl fått ryka med också? Mkt tråkigt!
Vågar du lita på Omegan? Många som åkt på lite läckage nu på senaste....
Sluta plaska på ytan!Hade tur. Den höll.
YOLO!!!
Fel tråd va? en speedy hade jag köpt dock iom månen
Bloodmoon!
VafanFel tråd va? en speedy hade jag köpt dock iom månen
Coolt foto!Snorkling i en grotta i Kroatien för någon dag sedan
Bild nr 2 på Pannan var ju riktigt läcker! Vilken bubbla
Snorklat med både #JLCpolaris och PAM00422
Ja, det kupade glaset får en rätt läcker effekt under vattnet.Bild nr 2 på Pannan var ju riktigt läcker! Vilken bubbla
Ser man något intressant när man snorklar i Kongo? Antar att det åtminstone inte ligger gamla kanyler på bottenJa, det kupade glaset får en rätt läcker effekt under vattnet.
Har en likande med polarisen dock inte markant då inte glaset är lika kupat
Typ... och en massa tångSer man något intressant när man snorklar i Kongo? Antar att det åtminstone inte ligger gamla kanyler på botten
Några Speedmasters har väl fått ryka med också? Mkt tråkigt!
Divemaster i sjögräs.
Awsome bild!Djupdyker med SMP 300
Va e det för haj?Denna har jag postat flertalet gånger förut men men. GoPro på huvet. Tro det eller ej men vi gick ner prick 12..