• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på era dykare i deras rätta element

TomGanks

Panerai
Ingen vattenkamera med mig men lite mer bilder ifrån badstranden..
Finns nog en och annan bild på "mig-när-jag-leker" med så att säga..
20180719_131813.jpg


20180719_131802.jpg 20180719_131907.jpg 20180719_131939.jpg 20180719_131953.jpg 20180719_132013.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Fin vy från Korfu för någon vecka sedan. Inte i vattnet men bra nära i alla fall ;-)

Älskar min klocka jag köpte begagnad för ett par år sedan. Funkar perfekt, även den analoga djupmätaren, som testades friskt i sommar.
Foto 2018-08-02 12 41 07.jpg
Riktigt tjusig den där, har aldrig sett en sån förut. :) Vet du vad det är för ref på den? Om du tappar intresset någon dag så är det en här som gärna tar över den. :rolleyes:
 

Padde

Breitling
Riktigt tjusig den där, har aldrig sett en sån förut. :) Vet du vad det är för ref på den? Om du tappar intresset någon dag så är det en här som gärna tar över den. :rolleyes:
Hej!
Jag tror att reffen är: CITIZEN Promaster Aqualand AY5004-04W
Fantastisk klocka som är i mitt tycke väldigt somrig med lume-tavlan och den skarpa orangea djupvisaren. Slängde på ett silikonband inför sommaren. Jäätenöjd. Snygg och somrig klocka som dessutom är bekväm och kan dykas med.

Haha! ledsen att göra dig besviken men tror inte jag kommer ledsna. Om så skulle vara fallet ska jag ha dig i tankarna. :)
 
Topp