Svartfenad revhaj har jag för migVa e det för haj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svartfenad revhaj har jag för migVa e det för haj?
Feta bilder.Bidrar med en bild under ytan och en ovanför.
Riktigt tjusig den där, har aldrig sett en sån förut. Vet du vad det är för ref på den? Om du tappar intresset någon dag så är det en här som gärna tar över den.Fin vy från Korfu för någon vecka sedan. Inte i vattnet men bra nära i alla fall ;-)
Älskar min klocka jag köpte begagnad för ett par år sedan. Funkar perfekt, även den analoga djupmätaren, som testades friskt i sommar.
Hej!Riktigt tjusig den där, har aldrig sett en sån förut. Vet du vad det är för ref på den? Om du tappar intresset någon dag så är det en här som gärna tar över den.
Vad fotar du med under vattnet?Dök på Malta i juli
En Go Pro 5 men är ingen fotograf samt att detta är första gången jag 1: använder en Go Pro och 2: fotat och filmar under vatten så best with me när det kommer till kvalitén på bildernaVad fotar du med under vattnet?
Det där påminde mig om att jag ska trycktesta min.Tyvärr har den bara fått plaska än så länge. Väntar med spänning på ett första riktigt dyk!
Det är en bra mysig pjäs!Det där påminde mig om att jag ska trycktesta min.
Såg ju riktigt schysst ut!Aquaracern med vid dyk i julas, har tyvärr inget wristshot
Sluta frästas