• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på Seiko SPB143 & Co

5B1585D1-33DE-4961-B4E6-B1A50BB2CFE8.jpeg

Med denna länk förändrades denna pjäs från ”njaa” till ett stort leende. Tycker bäst om klockor på länk (och ja har verkligen försökt) men upplevde originalet som för tjockt och tungt även om den rent estetiskt var helt ok.

E4666E3A-5EE3-434D-8F80-9539D8323393.jpeg
Kul att höra, väntar på att min ska komma. Beställde med det billigare fraktalternativet för ca 3v sedan så borde väll dyka upp snart.

Ok. Nice vart lite sugen på det där när jag såg att det kommit...
Klickade hem genast jag upptäckte den (varit i dvala en tid så missade väl nån vecka 😉). Försökte med läder och ett drös gummin för att återigen konstatera att det är länk som gäller för min del, synd då jag gillar många klockor med bl.a. gummi … på bild…

Klickade hem genast jag upptäckte den (varit i dvala en tid så missade väl nån vecka 😉). Försökte med läder och ett drös gummin för att återigen konstatera att det är länk som gäller för min del, synd då jag gillar många klockor med bl.a. gummi … på bild…
Ok. Jo länk är aldrig fel! Men trivs med gummi oxå.

Uncle Seiko har släppt en oyster länk oxå, med female endlinks. Dock bara 100st gjorda för tillfället, så dom lär väl ryka fort.

Eftersom jag led av tillfällig sinnesförvirring och sålde min 147a så jag kommer inte köpa en, annars hade jag gjort det.

På tal om det, ingen som tröttnat på sin 147a? 😇

Tillbaka
Topp