Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uncle Seiko I presume?Med denna länk förändrades denna pjäs från ”njaa” till ett stort leende. Tycker bäst om klockor på länk (och ja har verkligen försökt) men upplevde originalet som för tjockt och tungt även om den rent estetiskt var helt ok.
YesUncle Seiko I presume?
Kul att höra, väntar på att min ska komma. Beställde med det billigare fraktalternativet för ca 3v sedan så borde väll dyka upp snart.Med denna länk förändrades denna pjäs från ”njaa” till ett stort leende. Tycker bäst om klockor på länk (och ja har verkligen försökt) men upplevde originalet som för tjockt och tungt även om den rent estetiskt var helt ok.
Tror det tog ca 3,5 v hit till grannlandetKul att höra, väntar på att min ska komma. Beställde med det billigare fraktalternativet för ca 3v sedan så borde väll dyka upp snart.
Vilken länk är det? Är den nättare än Seikos orginallänk mao?Med denna länk förändrades denna pjäs från ”njaa” till ett stort leende. Tycker bäst om klockor på länk (och ja har verkligen försökt) men upplevde originalet som för tjockt och tungt även om den rent estetiskt var helt ok.
Uncle seikos - ja betydligt nättare. Låset ”sisådär” förstår det ger rätta vintage-vibbar men hade gärna sett nåt lite mer robust. Men nu efter en vecka tänker jag inte mer på detVilken länk är det? Är den nättare än Seikos orginallänk mao?
Ok. Nice vart lite sugen på det där när jag såg att det kommit...Uncle seikos - ja betydligt nättare. Låset ”sisådär” förstår det ger rätta vintage-vibbar men hade gärna sett nåt lite mer robust. Men nu efter en vecka tänker jag inte mer på det
Har du lust att bjuda på en bild på låset?Uncle seikos - ja betydligt nättare. Låset ”sisådär” förstår det ger rätta vintage-vibbar men hade gärna sett nåt lite mer robust. Men nu efter en vecka tänker jag inte mer på det
Klickade hem genast jag upptäckte den (varit i dvala en tid så missade väl nån vecka ). Försökte med läder och ett drös gummin för att återigen konstatera att det är länk som gäller för min del, synd då jag gillar många klockor med bl.a. gummi … på bild…Ok. Nice vart lite sugen på det där när jag såg att det kommit...
Will do men tar en ny dag när det är lite ljusareHar du lust att bjuda på en bild på låset?
Ok. Jo länk är aldrig fel! Men trivs med gummi oxå.Klickade hem genast jag upptäckte den (varit i dvala en tid så missade väl nån vecka ). Försökte med läder och ett drös gummin för att återigen konstatera att det är länk som gäller för min del, synd då jag gillar många klockor med bl.a. gummi … på bild…
Såhär ser det ut på hemsidan iaf...Har du lust att bjuda på en bild på låset?
Och lika i verkligheten, bättre bild än så lär jag ej åstadkommaSåhär ser det ut på hemsidan iaf...
Hehe, ok. Ja den ser lite väl enkel ut. Känns kanske lite läskig att hoppa i plurret med...Och lika i verkligheten, bättre bild än så lär jag ej åstadkomma
Är det likt strapcodes länkar nyansskillnad mellan länk och boett?Någon som är sugen på en nästan helt ny SPB143 med Uncle Seikos nya Z199-länk?
Tycker US lyckats braÄr det likt strapcodes länkar nyansskillnad mellan länk och boett?
Släng hit länkenNågon som är sugen på en nästan helt ny SPB143 med Uncle Seikos nya Z199-länk?