Gärna detEnligt mig bärs den större. Vill du ha jämförelse bild med en BB58?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gärna detEnligt mig bärs den större. Vill du ha jämförelse bild med en BB58?
Kungen av bildjämförelserEnligt mig bärs den större. Vill du ha jämförelse bild med en BB58?
Var nära att slänga in en Skx också. Men då hade @Nissestr mobbat mig.Kungen av bildjämförelser
Nä men vafan, in med skx. Att du inte nämner det är ju att likställa med otrohet!Var nära att slänga in en Skx också. Men då hade @Nissestr mobbat mig.
Waffle strap känns helt rätt till boetten tycker jag.Lite andra combos.
Haveston Canvas
Zuludiver Nato
CWC Bond Nato
Uncle Seiko Waffle strap
Ja det passar bra.Waffle strap känns helt rätt till boetten tycker jag.
Den växer med varje bild! Kul att den är lite egen jämfört med de övriga i serien, inte minst den blanka bezeln. Skulle säker se fin ut med ett färgstarkt gummi också.Nu så! Kul att få posta min SPB213 här.
Brukar inte vara så förtjust i vita tavlor. Men den är bra fin!-Den är strapmonster
Ja det verkar helt klart så. Men beror det på att Seikos länk är lite för grov eller helt enkelt på att boetten ser så läcker ut med band?Jag har märkt en grej, få som föredrar klockan på länk. Har ni märkt detsamma?
Bild från idag.
Definitivt är klockan mer vacker på band! Men en grej jag stör mig på med länken är att den smalnar av till 18 istället för 16 mm, annars hade nog enbart burit länk.Ja det verkar helt klart så. Men beror det på att Seikos länk är lite för grov eller helt enkelt på att boetten ser så läcker ut med band?
Ja det där blir verkligen en annan klocka än 143/47/49. Snyggt!
Mitt från Uncle Seiko har rätt långt mellan hålen. Så jag gjorde ett extrahål mellan två. Så då sitter det perfekt.Wafflestrap från Watchgecko. Skönt och tar lite tjockare bandstift, dock inte Seiko fat springbars. Nackdelen är att det är för långt mellan hålen i bandet. Så det sitter inte alltid bra. Men de flesta waffle verkar ha långt mellan hålen?