• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på Seiko SPB143 & Co

LeManiac

Panerai
2-Faktor
Fråga: Vilka stift passar till länken då jag behöver nya! Vart kan jag köpa dessa för snabb leverans. (original är på ett gummi där dom sitter säkert :))
Använder nu 21mm men för tunna vilket gör att det glappar.
Seiko.jpg
Royalstraps.se har Seiko fat springbars. De brukar skicka direkt. (Jag förmodar att det är de som sitter i länken också)
 

LeManiac

Panerai
2-Faktor
Stiften jag tänker på saknar "flänsar" så de kan bara användas när det finns genomgående hål i bandhornen. Men väl på plats så sitter de ordentligt i hålen
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Det här har jag helt missat: de nya som har lysmassa kl. 3 har även fått nytt serienr?!
 

Börsing

Omega
…Är däremot inte helt såld på det mörkblå bandet, just till det grå och svarta. Som referens är det space blue, matte supreme, från crown and buckle. Hade nog passat perfekt till den ljusa 213! Hojta till vid intresse, lägger ut det senare på k&s.
24F714EC-7983-4A3A-A3FB-438E3F6B39D1.jpeg
A3F1EC38-484D-4130-ADE6-A9452B760896.jpeg
 
Topp