Stenholm13
Silver
Hittar int?Har en blå till salu, finns på köp och sälj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittar int?Har en blå till salu, finns på köp och sälj
Thread 'Seiko sbdc107 prospex'Hittar int?
Såg den, men den ser svart ut?Har en blå till salu, finns på köp och sälj
Riktigt fin!! Men är mer sugen på 143anHar en blå till salu, finns på köp och sälj
Okey! Inte så farligt ändå, frågan är hur offta dom kommer ut till försäljning6500-8500kr
Ganska så ofta skulle jag säga. Kommer någon varje månad nästan.Okey! Inte så farligt ändå, frågan är hur offta dom kommer ut till försäljning
Har så jäkla svårt för Jubilee på dykare, två stilar som inte gifter sig
Det här blev bra tycker jag Uncle seiko super jubilee
Är armbanden där igrån bra i övrigt? Kvalité?
Snyggt
Jag är nöjd med mitt oyster som du ser på bild nedan. Bra kvalitet för pangen och bärs smidigt pga att det avsmalnar bra till spännet som dessutom är ganska nätt.Är armbanden där igrån bra i övrigt? Kvalité?
Hur håller den klockan på plats?Hmm... börjar fundera på om jag inte tycker att Uncle Seikos super jubilee blir för smalt, det går ju från 20mm till 16(18?) mm vid låset.
Bra, tycker jag. Väldigt bekvämt och inga dragna armhårHur håller den klockan på plats?
Om det är bekvämt och sitter på plats är det väl toppen tänker jagBra, tycker jag. Väldigt bekvämt och inga dragna armhår
Jag tycker det är snyggt, tycker en Jubilee ska smalna av och att det ger rätt vintagelook. Brukar va bekvämt också.Hmm... börjar fundera på om jag inte tycker att Uncle Seikos super jubilee blir för smalt, det går ju från 20mm till 16(18?) mm vid låset.
Om det är bekvämt och sitter på plats är det väl toppen tänker jag
Jag tycker det är snyggt, tycker en Jubilee ska smalna av och att det ger rätt vintagelook. Brukar va bekvämt också.
Min 143a har vart på ett svart skinn-nato i 6 veckor. Idag byttes det till ett grått nato istället.
Ja den är bra trevligJa, det är ju absolut inte något fel på funktionen, men sen börjar man fundera... Tycker också avsmalnande är snyggt, men blir det för smalt närmast låset haha.. Nöjer mig med att konstatera att klockan sitter bra och det ser bra ut
Ser mycket bra ut! Tavlan är ju magisk