Domkraften
Basic
Nej, har haft i en plånbok med BRD, som jag sålde via btcx. Tror inte Avanza fanns som alternativ när jag investeradeKör du Avanza?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, har haft i en plånbok med BRD, som jag sålde via btcx. Tror inte Avanza fanns som alternativ när jag investeradeKör du Avanza?
400% upp i xrp, håller en bit in på nästa årSitter ni fortfarande still i båten? Verkar diskuteras en del om RLUSD. Någon insatt?
Galet, snyggt400% upp i xrp, håller en bit in på nästa år
StackarenNu när BTC tagit sig över $100K så tänker man ju på den här stackaren
Kan absolut drabba oss svenskar som sparar i krypto men tror inte att det kommer ske några förändringar. Går alltid att köpa på andra sätt annars.Vad tror ni om detta?
Vad tror du om att sitta på certifikat hos Avanza? Osäkert?Kan absolut drabba oss svenskar som sparar i krypto men tror inte att det kommer ske några förändringar. Går alltid att köpa på andra sätt annars.
Går nog säkert bra. De kan inte tvinga en att sälja skulle jag tro men kanske stoppa för köp. Ingen aning egentligen men bevakar detta med spänning.Vad tror du om att sitta på certifikat hos Avanza? Osäkert?
Om det är något som borde tillåtas är det ju certifikaten på Avanza, det har de ju full kontroll över de utifrån att det beskattas precis som aktier.Vad tror du om att sitta på certifikat hos Avanza? Osäkert?
Jag tänkte lite så jag med, att där (Avanza) har man väl koll. Men så du tror inte det ska vara några problem?Om det är något som borde tillåtas är det ju certifikaten på Avanza, det har de ju full kontroll över de utifrån att det beskattas precis som aktier.
Nu har jag inte läst artikeln men det man vill begränsa är pengar som flödar som finansinspektionen inte kan ha koll på
Har svårt att tro att Finansinspektionen godkänner virtune och sen förbjuder deJag tänkte lite så jag med, att där (Avanza) har man väl koll. Men så du tror inte det ska vara några problem?
Jag men jag är absolut ingen expert. Köper o skickar till min wallet. Typ enda jag gör.Någon som kör med Revolut?
Funderar på att bli medlem där och börja handla krypto via dem bland annat.
Precis min tanke... fick tips om revolut, då det är så mycket smidigare och man slipper hålla på med alla olika hemsidor för att handla.Jag men jag är absolut ingen expert. Köper o skickar till min wallet. Typ enda jag gör.
ok tänkte bara på kryptodelen men ja, jag använder det hela tiden utomlands. Av någon anledning brukar det fungera bättre än mina vanliga kort när jag tar ut kontanter. Jag har även ett gäng virtuella kort kopplade till kontot. Vad gäller själva kryptodelen så är det sjukt smidigt att köpa och skicka till min wallet.Precis min tanke... fick tips om revolut, då det är så mycket smidigare och man slipper hålla på med alla olika hemsidor för att handla.
Inga valutapåslag osv.. så det är ju bra att använda när man är utomlands.
Jag kör Revolut både privat samt i företag.Någon som kör med Revolut?
Funderar på att bli medlem där och börja handla krypto via dem bland annat.
Är det sant ?Jag kör Revolut både privat samt i företag.
Deras virtuella kort är väldigt smidiga. Köper en del krypto, men tycker inte de är så smidiga när det gäller deklarationsunderlag.
Det som gör att jag överväger att lämna är dels dåliga underlag men främst att svensk banker börjar göra det komplicerat. Länsförsäkringar spärrar överföringar dit och nu även ICA bankens Mastercard. Det gör att mina auto top-ups slutat fungera.
Någon som är inne i Trumps valuta?
Nope e det nått?Någon som är inne i Trumps valuta?
Den där situationen känner man igen sig i. En Klassiker! Men så e man med på några sköna ryck ibland med! Det är skoj, Jag ligger och avvaktar lite i de altcoins ja har veckopengarna inknuffade i mellan Nov-jan. Väntar på tjurrusningen hahaHelt galet. Tänkte köpa vid 10usd men tänkte att det kanske blir en rug pull. Sen när den stod på 30usd tänkte jag att det är försent. Nu vid 65-70 har ”tåget gått” vågar helt enkelt inte. Men jag köpte mer Solana igår.
Vet faktisk inte men gick för ca 7 usd på lansering. Upp till 75 usd första dygnet och sen gått ner till 35 nu. Bra om man gick in direkt och sålde hyfsat snabbtNope e det nått?
Mycket som händer nu jag hänger inte riktigt med faktist. Såg att mina SALT hade dragit iväg för någon dag sedan men ingen aning om varför. Dålig på daytraidng faktist. jag ligger på någon semi lång variant på en del och lång lång på den andra.Vet faktisk inte men gick för ca 7 usd på lansering. Upp till 75 usd första dygnet och sen gått ner till 35 nu. Bra om man gick in direkt och sålde hyfsat snabbt