• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Bay Black.

Tycker i o f s att den svarta ser cool ut, men ja, känns det inte lite som att de gått varvet runt och bitit sig själv lite i svansen?
Ska bli kul att se den live!
För övrigt anser jag fortfarande att boetten är för klossig. :pompus:

Boetten är riktigt klossig, boetten är för mig ett större problem än fake-patinan som många klagar på. Tycker den tyvärr ser lite tjock och klumpig ut, lite tunnare profil hade helt klart varit önskvärt.

Mayer verkar ha fått ett ex redan

image.png
Snygg men lite tråkig. Sen att mayer har den gör inget bättre.

Jag var riktigt sugen innan den faktiskt släpptes, men när den väl släpptes så insåg jag att jag hellre lägger pengarna på riktig vintage.

Tycker den är riktigt cool! Särskilt på svart läder. Blir riktigt sugen på att beställa en.. Men frågan är om den inte är lite för lik 114060 som jag äger nu... Vad tycker ni?

Synd att de inte tryckte i nya urverket och krympte tjockleken en bit. Däremot så ser den riktigt mysig ut och ser verkligen fram emot att testa den när den dyker upp i butik!

Vem vet kanske är så att den får ersätta min Blue Bay om den är så bra som man hoppas på

Hehe mjo iofs, dock inte direkt från ad men var ju annars helt ny:) känns som de är rätt lika, tjejen -"Den ser ju exakt likadan ut":) men mer då en vintage touch så klart

För vissa ser alla klockor likadana ut om de har svart tavla och bezel, vi vet ju alla här att så inte är fallet :) Även om det kan ha sin poäng ibland :D

Tillbaka
Topp