S
Staafen
Guest
Kör Rolex något på sportstål i år eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör Rolex något på sportstål i år eller?
Min gröna Combat 6 Classic Bronze har redan mellanlandat i Tyskland ..med lite tur har man den på armen redan till helgen kanske?..Nu kan vi snart ha ett Glycine-race, vems kommer hem snabbast från staterna?
Eftersom jag saknar något tvåton i samlingen fick det bli en sådan... Den som fick minst röster i @Limeee 's omröstning
Blir spännande att prova!
Kanon. Du får gärna återkomma om du åkte på moms.Min gröna Combat 6 Classic Bronze har redan mellanlandat i Tyskland ..med lite tur har man den på armen redan till helgen kanske?..
Jomashop!!!Nån som hittar glycine GL0088 till lika bra pris? Klart snyggaste varianten av combat sub...
Jomashop!!!
Mitt var också i Köln inatt. Fortfarande måndag som preliminär leverans. Antar tullen tar lite tid.Min gröna Combat 6 Classic Bronze har redan mellanlandat i Tyskland ..med lite tur har man den på armen redan till helgen kanske?..
Eller på deras BF-portal: https://www.sweclockers.com/blackfridayBra tips för er som är ute efter teknik är att hålla lite koll i Sweclockers tråd om Black Friday. Många bra tips och dessutom jämförs det mesta med prisjakt.
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) — Läs första inlägget först!
När man hittar ett erbjudande som man anser vara billigt och som avser något datorrelaterat kan man väl skriva i denna tråd? Dagens Fynd-portal! Hej, då Dage...www.sweclockers.com
Ah grymt, missade den!Eller på deras BF-portal: https://www.sweclockers.com/blackfriday
Update: Klockan är nu i Sverige, drygt 7 mil från mig för att vara exakt. Uppskattad leverans under eftermiddagen.Mitt var också i Köln inatt. Fortfarande måndag som preliminär leverans. Antar tullen tar lite tid.
Min är också i Sverige och leveransdag har uppdaterats från tisdag till måndag. Så får vänta i helgen Måste hålla med om att det är riktigt imponerande hur snabbt det gått.Update: Klockan är nu i Sverige, drygt 7 mil från mig för att vara exakt. Uppskattad leverans under eftermiddagen.
Imponerande.
Särskilt med tanke på rådande omständigheter med Corona och Black Friday. Återkommer med update i em!Min är också i Sverige och leveransdag har uppdaterats från tisdag till måndag. Så får vänta i helgen Måste hålla med om att det är riktigt imponerande hur snabbt det gått.
Är det GLycine från Ashford? Min har inte ens skickats än.Särskilt med tanke på rådande omständigheter med Corona och Black Friday. Återkommer med update i em!
Fick nu ett sms, blev då tull för min del. 840kr, vilket innebär att totalkostnaden för klockan landar på 3300kr. Visserligen något över 3000kr, men ett jäkla bra pris ändå tycker jag!!!Särskilt med tanke på rådande omständigheter med Corona och Black Friday. Återkommer med update i em!
Ja precis, det är det! Ajdå, gått segt att få iväg din alltså...Är det GLycine från Ashford? Min har inte ens skickats än.
Den rean körde de i hela september också, knep då. Bra skit!Elgiganten har ju kört på som precis alla andra men idag kom en grej jag letat efter. Bra, billigt, trådlöst gaming headset. Kostar normalt 1700kr och nu nedsatt till 900kr.
SteelSeries Arctis 7 2019 edition gaming headset trådlöst (svart) - Elgiganten
SteelSeries kraftfulla och trådlösa headset Arctis 7 för gaming, levererar verklighetstroget ljud för dina spel tack vare 7.1 DTSwww.elgiganten.se
Åh fan! Jag köpte exakt det headsetet i början av november på elgiganten för 1700kr. Så eftersom de är öppet köp kommer jag lämna tillbaka mitt för 1700 och köpa samma för 900Den rean körde de i hela september också, knep då. Bra skit!