• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Master J

Audemars
2-Faktor
Nån som hittar glycine GL0088 till lika bra pris? Klart snyggaste varianten av combat sub...
GlycineGL0088.jpg
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor

Creation Watches kör 15% rea (utöver befintlig rea) med kod BFSALE. Bland annat på en hel hög med Seikos, däribland SKX.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Ett tips till alla er köpsugna där ute. Gör er läxa före köpet, kolla upp prishistorik och prylen ni tänker köpa. Black Friday är numera ett enda stort skämt och många nappar direkt på en stekpanna som är nedsatt från 1499 kr till 399 kr utan att överhuvudtaget fundera på om ordinarie pris är rimligt eller om den ens kostat det tidigare.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Bra tips för er som är ute efter teknik är att hålla lite koll i Sweclockers tråd om Black Friday. Många bra tips och dessutom jämförs det mesta med prisjakt.

Eller på deras BF-portal: https://www.sweclockers.com/blackfriday
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
OT:
För som mekar bil själva så har Carly rabatt under helgen på sin felkod/kodningsapp. Man kan även byta ut sin märkesapp till en för alla märken och få tillbaka det man hade kvar av märkesappen så att säga, om man redan hade en sådan.
Tror man kunde köpa OBD-kontakten billigare också.
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Bulang & Sons ger 15% med koden BLACKFRIDAY15
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Update: Klockan är nu i Sverige, drygt 7 mil från mig för att vara exakt. Uppskattad leverans under eftermiddagen.
Imponerande.
Min är också i Sverige och leveransdag har uppdaterats från tisdag till måndag. Så får vänta i helgen :) Måste hålla med om att det är riktigt imponerande hur snabbt det gått.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Särskilt med tanke på rådande omständigheter med Corona och Black Friday. Återkommer med update i em!
Fick nu ett sms, blev då tull för min del. 840kr, vilket innebär att totalkostnaden för klockan landar på 3300kr. Visserligen något över 3000kr, men ett jäkla bra pris ändå tycker jag!!!

Är det GLycine från Ashford? Min har inte ens skickats än. :(
Ja precis, det är det! Ajdå, gått segt att få iväg din alltså...
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Elgiganten har ju kört på som precis alla andra men idag kom en grej jag letat efter. Bra, billigt, trådlöst gaming headset. Kostar normalt 1700kr och nu nedsatt till 900kr.

Den rean körde de i hela september också, knep då. Bra skit!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Den rean körde de i hela september också, knep då. Bra skit!
Åh fan! Jag köpte exakt det headsetet i början av november på elgiganten för 1700kr. Så eftersom de är öppet köp kommer jag lämna tillbaka mitt för 1700 och köpa samma för 900 :hilarious:

Misstänkte att de skulle reas ut någonstans så såg till att öppetköptiden skulle räcka över black friday :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp