Just Klockmäster Liljas i Trollhättan gick dock ut med att Blackis 20 % gällde allt utom GS.Får göra så! Trollhättan brukar vara bra att ha och göra med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just Klockmäster Liljas i Trollhättan gick dock ut med att Blackis 20 % gällde allt utom GS.Får göra så! Trollhättan brukar vara bra att ha och göra med!
Likadant från Göteborgsbutiken (Frölunda) :/Just Klockmäster Liljas i Trollhättan gick dock ut med att Blackis 20 % gällde allt utom GS.
Slut på den sidan men klockia och klockmaster (tror jag det var) har den inne för 12KSLIQHAQ | Hudvårdsprodukter och skönhetsprodukter för män
Vi säljer premiumprodukter inom rakning, skäggvård och hudvård för män. Lär dig mer om rakning, skägg och manlig hudvård med SLIQHAQ Academy.www.sliqhaq.se
15% på allt, mycket kul med alltifrån parfym till klockor. Bla sälj SPB143 för dryga 11tkr
Ajdå de rök fort, de har 147:an inne för 10.9k. Farligt nära avtryckarenSlut på den sidan men klockia och klockmaster (tror jag det var) har den inne för 12K
Ajdå de rök fort, de har 147:an inne för 10.9k. Farligt nära avtryckaren
143 och 147. Finns för under 11k på Klockmagasinet. Fråga om rabatt så får ni utan problem.Slut på den sidan men klockia och klockmaster (tror jag det var) har den inne för 12K
Köpte verktyg från dem, galet snabb leverans!Watchwear.se kör 20% hela helgen!
Samma här.Köpte verktyg från dem, galet snabb leverans!
Dock så kommer det utan Cert från regawatches. Därav lägre pris.Missa inte alla fina erbjudanden hos RegaWatches upp till 70% rabatt.
Fyndade själv en Oris Big Crown ProPilot GMT till rena rama stöldpriset Ord pris 25.000kr.
Fick loss den för endast 12.500kr) Såg att Klockia har den ute just nu på BF för 19.500kr.
Har dock ingen större erfarenhet av urverket från Oris 748, base SW 220-1.
Bra eller mindre bra?
Yes, det stämmer bra, men Rega lämnar 2 års garanti på klockan.Dock så kommer det utan Cert från regawatches. Därav lägre pris.
Nej det är ju upp till var och en hur man vill göra, men tänkte att det var bra att informera om det ifall någon köper och förväntar sig ett cert.Yes, det stämmer bra, men Rega lämnar 2 års garanti på klockan.
Sedan tycker då inte jag att plastkortet (Cert) är värt 12.500kr.
Jag kan inte köpa samma sorts klocka begagnad hos CH24 för 12.500kr.
Absolut, detsamma gäller även hos Uret.se de är också gråhandlare.Nej det är ju upp till var och en hur man vill göra, men tänkte att det var bra att informera om det ifall någon köper och förväntar sig ett cert.
Ja, men Uret selger vel med cert på de aller fleste merker.Absolut, detsamma gäller även hos Uret.se de är också gråhandlare.
Nej, det tror jag inte, de mest EXKLUSIVA klockorna de saluför säljs i vissa fall med cert om så framgår av annonsen.Ja, men Uret selger vel med cert på de aller fleste merker.
Grattis, vilket klipp!Klicka precis hem denna, bra pris dessutom!
Källa?Nej, det tror jag inte, de mest EXKLUSIVA klockorna de saluför säljs i vissa fall med cert om så framgår av annonsen.
Uret är ju Gråhandlare = Ej auktoriserade märkes säljare, de importerar sina klockor från hela världen och i vissa fall
utfärdar märkeshandlaren i utlandet ett cert som t.o.m kan vara halvåret gammalt = Mindre garantitid kvar.
Gå in på TrustPilot och sök på Uret.se Håll dig i under läsningen!
ALLTID MINST 2 ÅRS GARANTI
Alla klockor hos Uret.se kommer med 2 års garanti eller mer. Beroende på tillverkare och klockserie erbjuder vi två olika garantier; auktoriserad tillverkargaranti alternativt återförsäljargaranti. Vilken garantiform som gäller står angivet i produktbeskrivningen för varje klocka i vårt sortiment.
"Alla exklusiva klockor levereras med auktoriserad tillverkargaranti" (world-wide warranty).
AUKTORISERAD TILLVERKARGARANTI (WORLD-WIDE WARRANTY)
Klockan levereras med giltig garanti ifrån en auktoriserad återförsäljare. Officiell world-wide garanti innebär att klockan kan lämnas in hos valfri auktoriserad återförsäljare i Sverige och utomlands.
ÅTERFÖRSÄLJARGARANTI
För de klockor som inte innefattas av tillverkarens officiella garanti, erbjuder vi egen 24 månaders återförsäljargaranti. Garantins varaktighet står angiven för varje enskild produkt.
Deras egna 2 åriga garanti utförs enl uppgift i en källarelokal typ kombinerad cykelverkstad där klockorna behandlas ovarsamt, oftast kommer de tillbaka i sämre skick än när de skickades in samt att det huvudsakliga felet ej är åtgärdat.
Ja, og jeg kan nesten garantere deg at Oris og de fleste andre merker som Regawatches selger regnes som exklusive og kommer med cert.ALLTID MINST 2 ÅRS GARANTI
Alla klockor hos Uret.se kommer med 2 års garanti eller mer. Beroende på tillverkare och klockserie erbjuder vi två olika garantier; auktoriserad tillverkargaranti alternativt återförsäljargaranti. Vilken garantiform som gäller står angivet i produktbeskrivningen för varje klocka i vårt sortiment.
"Alla exklusiva klockor levereras med auktoriserad tillverkargaranti" (world-wide warranty).
AUKTORISERAD TILLVERKARGARANTI (WORLD-WIDE WARRANTY)
Klockan levereras med giltig garanti ifrån en auktoriserad återförsäljare. Officiell world-wide garanti innebär att klockan kan lämnas in hos valfri auktoriserad återförsäljare i Sverige och utomlands.
ÅTERFÖRSÄLJARGARANTI
För de klockor som inte innefattas av tillverkarens officiella garanti, erbjuder vi egen 24 månaders återförsäljargaranti. Garantins varaktighet står angiven för varje enskild produkt.
Deras egna 2 åriga garanti utförs enl uppgift i en källarelokal typ kombinerad cykelverkstad där klockorna behandlas ovarsamt, oftast kommer de tillbaka i sämre skick än när de skickades in samt att det huvudsakliga felet ej är åtgärdat.
Va?Ja, og jeg kan nesten garantere deg at Oris og de fleste andre merker som Regawatches selger regnes som exklusive og kommer med cert.
Blev 905kr för min delInte den blekaste aning, fick bara en totalsumma att betala. Skulle dock inte förvåna mig om de tog åt sig en hundring eller så, så själva tullen bara utgör 625kr av de 840kr...
Med tanke på din historik med tidigare garantiärenden så kanske det där plastkortet kan vara värd nån krona extra ändå?Yes, det stämmer bra, men Rega lämnar 2 års garanti på klockan.
Sedan tycker då inte jag att plastkortet (Cert) är värt 12.500kr.
Jag kan inte köpa samma sorts klocka begagnad hos CH24 för 12.500kr.