• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
En del riktigt vassa dealar!
567CCEA4-8984-4694-9B68-B6CF212897CC.jpeg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Välj expressfrakt om du vill ha prylarna innan jul. Deras standard är vääldigt långsam.
Jag kan inte kommentera leveranstiden men de verkar vara jäkligt snabba på hantering i alla fall. Jag fick mail en timme efter beställning där det stod att paketet var packat och redo att skickas. Räknar med ett par veckors leveranstid men det gör mig inget, låter dock på din beskrivning som att det skulle ta längre än så? De skriver själva 7-21 dagar på hemsidan.
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan inte kommentera leveranstiden men de verkar vara jäkligt snabba på hantering i alla fall. Jag fick mail en timme efter beställning där det stod att paketet var packat och redo att skickas. Räknar med ett par veckors leveranstid men det gör mig inget, låter dock på din beskrivning som att det skulle ta längre än så? De skriver själva 7-21 dagar på hemsidan.
Tog fulla tre veckor och det var inte i jultider, men som du säger så var de snabba på Watchgecko. Två dagar efter orderläggning var paketet i Malmö, sedan tog det närmare tre veckor att ta sig sista biten. Rätt solklart maskning från speditören för att på så sätt få folk och företag att betala för express. Har man ingen brådska så är det ju lugnt.
 

The painter

Cartier
2-Faktor
Tog fulla tre veckor och det var inte i jultider, men som du säger så var de snabba på Watchgecko. Två dagar efter orderläggning var paketet i Malmö, sedan tog det närmare tre veckor att ta sig sista biten. Rätt solklart maskning från speditören för att på så sätt få folk och företag att betala för express. Har man ingen brådska så är det ju lugnt.
Beställde från watchgecko i lördags. Leverans imorgon med standard frakt, DHL.
 
Senast ändrad:

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Beställde från watchgecko i lördags. Leverans imorgon med standard frakt, DHL.
De kanske ändrat rutinerna sedan i somras eller så hade jag otur.
Fick detta svar när jag undrade vad som hänt och om jag kunde få ett kolli-id.
// Your order was processed and dispatched on the 01/09/2019 with standard international airmail.
This service usually takes 12-21 days to arrive and does not have a tracking number. //

Blev lite OT detta. Sorry.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor

Ja, allt under 55mm är ju barnklockor ;)
Om ni tycker att det är för litet med 55mm så finns denna 59mm också på rea. Iofs inte gulguld(-färgat stål) men de har kompenserat genom att använda en bättre stålvajer.
PSX_20191125_194548.jpg


Kan man leva med mindre diameter så finns det en på nätta 48mm som istället kompenserar genom att ha en lug-lug som är ganska imponerande. Lär nog ligga runt en 70mm+.
PSX_20191125_194524.jpg
 

banan

Cartier
Om ni tycker att det är för litet med 55mm så finns denna 59mm också på rea. Iofs inte gulguld(-färgat stål) men de har kompenserat genom att använda en bättre stålvajer.
PSX_20191125_194548.jpg


Kan man leva med mindre diameter så finns det en på nätta 48mm som istället kompenserar genom att ha en lug-lug som är ganska imponerande. Lär nog ligga runt en 70mm+.
PSX_20191125_194524.jpg
Ännu tjockare vajer. :p
 

The painter

Cartier
2-Faktor
De kanske ändrat rutinerna sedan i somras eller så hade jag otur.
Fick detta svar när jag undrade vad som hänt och om jag kunde få ett kolli-id.
// Your order was processed and dispatched on the 01/09/2019 with standard international airmail.
This service usually takes 12-21 days to arrive and does not have a tracking number. //

Blev lite OT detta. Sorry.
Har beställt av dom förut. Tror du bara hade otur.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp