• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

lolhasse

Cartier

Bilagor

  • 0EF4CE65-BDE5-4798-A5B1-17F71212028A.png
    0EF4CE65-BDE5-4798-A5B1-17F71212028A.png
    45.4 KB · Visningar: 2

KenKun

Patek
2-Faktor

Rulle

Audemars
koden FRIDAY40 gäller för 40% off på allt från wolfs sida som länkas lite längre upp!

Screenshot_20191128-120632_Samsung Internet.jpg


är själv sugen på antingen en 15 eller två 10 boxar så det blir nog ett köp här!
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
Klockia drog nyss igång sin rea, mycket sugen på den nya Tissot Gentleman för 6200 istället för 7900...
 
  • Like
Reactions: HSK

Subsec

Rolex
2-Faktor
Det enda tråkiga är som vanligt att en rad butiker höjt sina priset i samband med BF/BW och återgått till de rek.priserna från återförsäljaren och sedan ger 20% rabatt på det. Lite trist men om det är rätt eller fel får var och en bestämma.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Det enda tråkiga är som vanligt att en rad butiker höjt sina priset i samband med BF/BW och återgått till de rek.priserna från återförsäljaren och sedan ger 20% rabatt på det. Lite trist men om det är rätt eller fel får var och en bestämma.
Det är snarare konsumentverket som avgör det och det är konstaterat att det inte är OK att höja priserna innan en rea och hänvisa till det som ordinarie pris. Ser ni att det sker kan ni anmäla det till Konsumentverket och i en tid där prisjämförelsesiter existerar är det inte särskilt svårt att bevisa, i alla fall vad gäller nätbutiker.
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
Klockia är fula och ger rea på rek. återförsäljarpris och inte på deras normala pris. Jag hade koll på en Longines modell och dom skryter med 22% till 50% rea men den hamnade på ca 5% av deras ordinarie pris. :banghead:

Den jag tittat på är faktiskt nedsatt nästan 20% även från deras ordinarie pris (som nog var ca 7600), men jag håller med om att det är ett ruttet sätt att plocka bort sina ordinarie priser het plötsligt.
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Den jag tittat på är faktiskt nedsatt nästan 20% även från deras ordinarie pris (som nog var ca 7600), men jag håller med om att det är ett ruttet sätt att plocka bort sina ordinarie priser het plötsligt.
Det kommer nog nya regler från KV om 5-10 år för att förhindra detta :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp