Nä, det hade ju varit lite surt.Japp det känns ju skrattretande billigt! Tur jag inte köpte samma ref nr (241724) på min lokala Klockmäster i Alingsås tidigare i år för 7495:-![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, det hade ju varit lite surt.Japp det känns ju skrattretande billigt! Tur jag inte köpte samma ref nr (241724) på min lokala Klockmäster i Alingsås tidigare i år för 7495:-![]()
Verkligen!Haha
Verkar dock bara gälla om man köper via AD.Efter 1 Jan 2019 så har Victorinox 5 års garanti, kan ju va värt att veta om man ska klippa till på någon!
Verkar dock bara gälla om man köper via AD.
Gör de bra saker? Deras billigaste singlewatchwinders t ex denna. Förlåt om det är en dum fråga, är bara väldigt dåligt insatt i winders.
Tror tråden "Fulaste klockan ni vet" har fått en ny kandidat!30000:- i rabatt!
![]()
Är själv sugen på något liknande. Känt winder märke. Folk verkar vara nöjdaGör de bra saker? Deras billigaste singlewatchwinders t ex denna. Förlåt om det är en dum fråga, är bara väldigt dåligt insatt i winders.
Men förstått att det inte är bra om de snurra för många varv/rotationer per dygn osv och de ska helst pausa ibland osv.
https://www.wolf1834.com/cub-winder-with-cover#93=34
Sweet, såhär blev totalen för den jag länkade med frakt och rabatt.Är själv sugen på något liknande. Känt winder märke. Folk verkar vara nöjda![]()
Nöp en Inox min efter jag läste ditt inlägg! Tusen tack för tips
Det var så lite så. Galet mycket klocka för den pengen!![]()
Betyder det 20 % rabatt på alla Rolex alltså?Klockmaster.se kör 20% på allt mellan 00.01-23.59 imorgon fredag.
![]()
Det är snarare konsumentverket som avgör det och det är konstaterat att det inte är OK att höja priserna innan en rea och hänvisa till det som ordinarie pris. Ser ni att det sker kan ni anmäla det till Konsumentverket och i en tid där prisjämförelsesiter existerar är det inte särskilt svårt att bevisa, i alla fall vad gäller nätbutiker.Det enda tråkiga är som vanligt att en rad butiker höjt sina priset i samband med BF/BW och återgått till de rek.priserna från återförsäljaren och sedan ger 20% rabatt på det. Lite trist men om det är rätt eller fel får var och en bestämma.
Klockia är fula och ger rea på rek. återförsäljarpris och inte på deras normala pris. Jag hade koll på en Longines modell och dom skryter med 22% till 50% rea men den hamnade på ca 5% av deras ordinarie pris.Klockia drog nyss igång sin rea, mycket sugen på den nya Tissot Gentleman för 6200 istället för 7900...
Klockia är fula och ger rea på rek. återförsäljarpris och inte på deras normala pris. Jag hade koll på en Longines modell och dom skryter med 22% till 50% rea men den hamnade på ca 5% av deras ordinarie pris.![]()
Det kommer nog nya regler från KV om 5-10 år för att förhindra dettaDen jag tittat på är faktiskt nedsatt nästan 20% även från deras ordinarie pris (som nog var ca 7600), men jag håller med om att det är ett ruttet sätt att plocka bort sina ordinarie priser het plötsligt.
Verkar tyvärr inte fungera på deras brittiska filial, synd!
har skrivot och frågat på deras insta så fortsättning följer!Verkar tyvärr inte fungera på deras brittiska filial, synd!