• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Urtyp

Audemars
Många Black Friday-kurvor på Prisjakt denna vecka :D
SmartSelect_20191128-164625_PriceSpy.jpg SmartSelect_20191128-163046_PriceSpy.jpg
:banghead::banghead::banghead:
 

Whale

Cartier
2-Faktor
Gör de bra saker? Deras billigaste singlewatchwinders t ex denna. Förlåt om det är en dum fråga, är bara väldigt dåligt insatt i winders.
Men förstått att det inte är bra om de snurra för många varv/rotationer per dygn osv och de ska helst pausa ibland osv.
https://www.wolf1834.com/cub-winder-with-cover#93=34
Hej,
Jag har haft rapaport/modalo/wolf. Jag tycker utan tvekan att mina wolf som jag har nu är väldigt bra, tysta, vackra, håller klockorna i fin form.
 

Heimby

Cartier
Ruroc säljer ut sina skid och motorcykelhjälmar. Skall vara av god kvalitet och ser ju fantastiska ut. Om man tar en matt svart ser man ju ut som Darth Vader
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Ruroc säljer ut sina skid och motorcykelhjälmar. Skall vara av god kvalitet och ser ju fantastiska ut. Om man tar en matt svart ser man ju ut som Darth Vader

Kan intyga att de är riktigt bra! Jag har en med kommunikationsmodul. Kopplar den till telefon så har jag musik och telefon i hjälmen. Har förändrat mitt skidåkande helt. Rekommenderas varmt. :)
 

PANI

Cartier
Klockimport kör 2 för 1 på allt.
De har Seiko Skx007 och 009 i lager och det innebär att du betalar 3399:- för 2 stycken 007/009 vilket ändå får räknas som en pangdeal.
Har även andra Seiko, andra varumärken samt armband inne till samma deal.
Screenshot_20191129-103010.jpg
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Klockimport kör 2 för 1 på allt.
De har Seiko Skx007 och 009 i lager och det innebär att du betalar 3399:- för 2 stycken 007/009 vilket ändå får räknas som en pangdeal.
Har även andra Seiko, andra varumärken samt armband inne till samma deal.
Screenshot_20191129-103010.jpg


Denna var riktigt saftig! Tack för tipset!
 

Willur

Cartier
Klockimport kör 2 för 1 på allt.
De har Seiko Skx007 och 009 i lager och det innebär att du betalar 3399:- för 2 stycken 007/009 vilket ändå får räknas som en pangdeal.
Har även andra Seiko, andra varumärken samt armband inne till samma deal.
Screenshot_20191129-103010.jpg

Tack för denna!

Beställde just 2st SKX007or på gummi. Om någon vill splitta med mig så är det bara att dra iväg ett PM. :)
 

idagtisdag

Cartier
Mitt i köpglädjen här vill jag bara ta upp en sak, om en deal är för bra för att vara sann, då kanske den är det. Så här 10 år senare kanske någon får för sig att göra samma sak fast med klockor.

kameraexperten

https://www.folkbladet.nu/2008-12-24/natforetag-lurade-kunderna

https://www.sweclockers.com/nyhet/9531-fangelse-for-kameraexperten

Männen ska också betala skadestånd till 291 målsäganden. Totalt misstänks Kameraexperten dragit in mellan 10 och 20 miljoner kronor på verksamheten, pengar som misstänks finnas i Schweiz. Polisen söker fortfarande efter en tredje bedragare som troligtvis flytt till Iran.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp