• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

hooods

Panerai
2-Faktor
Rob.Engström rivstartar Black Friday och december ut med ett riktigt fint klockerbjudande till medlemmar på Klocksnack !
Under december månad drar vi av 250kr för varje 1000kr vid köp av armbandsur från Omega eller Longines.

Välkomna in i butiken!
eller Maila/PM via PM: ROB-1832 ,
uppge ”nick” och fullt namn samt telefonnummer och email.


Trevlig helg!
Rob. Engström AB
[email protected]


http://www.robengstrom.se
Instagram: doing_time
Följ oss gärna på Facebook!
Det luktar klockköp...
 

Rulle

Audemars
Vet inte om nån redan sett det men man kan beställa srpa21 padin från amazon uk för 250 pund just nu !!! Känns rätt ok prisat !!
 

TheBear

Omega
2-Faktor
Hoppsan, det där köpet var inte planerat.... Var bara tvungen :angel:
g-shock.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Rob.Engström rivstartar Black Friday och december ut med ett riktigt fint klockerbjudande till medlemmar på Klocksnack !
Under december månad drar vi av 250kr för varje 1000kr vid köp av armbandsur från Omega eller Longines.

Välkomna in i butiken!
eller Maila/PM via PM: ROB-1832 ,
uppge ”nick” och fullt namn samt telefonnummer och email.


Trevlig helg!
Rob. Engström AB
[email protected]


http://www.robengstrom.se
Instagram: doing_time
Följ oss gärna på Facebook!
Mkt bra!
Tack för snabb service!
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Rob.Engström rivstartar Black Friday och december ut med ett riktigt fint klockerbjudande till medlemmar på Klocksnack !
Under december månad drar vi av 250kr för varje 1000kr vid köp av armbandsur från Omega eller Longines.

Välkomna in i butiken!
eller Maila/PM via PM: ROB-1832 ,
uppge ”nick” och fullt namn samt telefonnummer och email.


Trevlig helg!
Rob. Engström AB
[email protected]


http://www.robengstrom.se
Instagram: doing_time
Följ oss gärna på Facebook!
Grymt erbjudande! Igen!

Ser fram emot nästa vecka :)
 

Mekh

Omega
Hoppsan, det där köpet var inte planerat.... Var bara tvungen :angel:
g-shock.jpg

Haha, sjukt. Är det en NOR-tissot där i bakgrunden? I så fall kunde den där bilden lika gärna varit tagen av mig. Jag köpte också den där G-shocken idag samt att jag plockade fram mig NOR-klocka och skx007 för att byta band i samband med att jag prova mig nya G-shock :D
 
Hej!

Vi kör en kampanj över helgen exklusivt för er här på forumet:

From 2016-11-25 00:00 tom 2016-11-27 23:59 så ger vi upp till 1000:- rabatt om ni använder koden "Klocksnack"!
"Klocksnack"-koden ger automatiskt följande rabatter i kassan:
  • 1000:- rabatt på alla klockor med pris över 20.000:-.
  • 500:- rabatt på alla klockor i prisintervallet 4.000:- till 20.000:-.
  • 200:- rabatt på alla klockor med pris under 4.000:-
Alla klockor som finns på hemsidan finns i lager för snabb leverans. Leveransen är som vanligt gratis och försäkrad. Alla klockor som beställs under kampanjen kommer skickas ut senast på måndag 2016-11-28
 

TheBear

Omega
2-Faktor
Haha, sjukt. Är det en NOR-tissot där i bakgrunden? I så fall kunde den där bilden lika gärna varit tagen av mig. Jag köpte också den där G-shocken idag samt att jag plockade fram mig NOR-klocka och skx007 för att byta band i samband med att jag prova mig nya G-shock :D
Haha vad roligt! Det kommer från min fars 25-års anställning inom SCA. Jag har hittills i princip bara använt min skx007 dagarna i ända, men skaffade denna G-shock för att den var så galet prisvärd och troligtvis mer lämpad för mina hobbys än ett automat-ur :)
 

Mekh

Omega
Blir ju lite sugen på en speedmaster nu med tanke på Robs erbjudande.....någon som vet vad en Speedmaster Professional/FOIS listar på?
 

Buffi

Panerai
'CYBER5' - 5% off orders up to £25
'CYBER10' - 10% off orders over £25
'CYBER15' - 15% off orders over £50
'CYBER20' - 20% off orders over £100
'CYBER25' - 25% off orders over £250
Watchobsession

Bra grejer, beställde lite straps och en deployment buckle från Hirsch för 260gbp (före 25% rabatt).
Dags att pimpa Speedmastern och Alpinisten snart.
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Rob.Engström rivstartar Black Friday och december ut med ett riktigt fint klockerbjudande till medlemmar på Klocksnack !
Under december månad drar vi av 250kr för varje 1000kr vid köp av armbandsur från Omega eller Longines.

Välkomna in i butiken!
eller Maila/PM via PM: ROB-1832 ,
uppge ”nick” och fullt namn samt telefonnummer och email.


Trevlig helg!
Rob. Engström AB
[email protected]


http://www.robengstrom.se
Instagram: doing_time
Följ oss gärna på Facebook!
DSC_0558.JPG

Tack @ROB-1832 för bra erbjudande och grym service!
 
Topp