StrawberryFields
Sir Notalot
Blancpain är alltid rätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha tack, nu sitter jag ju med 3 andra mellanmjölks Rollar så jag är inte så modig egentligenJag vill bli som dig par401
Kul och udda val och jag önskar fler tar rygg och vågar sticka ut med sköna udda ur
Trevlig helg!
Angående viklås så har Blancpain en rätt kul/rå lösning. Viklåset skruvas fast i hålet, känns väldigt dykigt risken för att tappa av misstag=noll.Fan vad kul med lite nytt till forumet och inte den 101e suben... Tycker det är rätt att inte ha viklås, känns lite råare såhär. Kul!
Det självklara alternativet om man inte pallar 45mm. Ruggigt grym även den!Yeaaaaaaaahhhhh! Den där är VACKER!
Hälsningar från min
Äntligen en riktig klocka i en paketöppning! Jag SKA fan ha en FF en dag. Är dock orolig för storleken. Så satans grymma!
Det självklara alternativet om man inte pallar 45mm. Ruggigt grym även den!
Hur upplevs vikten? Blir den toppstugan på bandet? Har bara läst hyllningar av bandet, men man undrar ju om den blir topptung eftersom det är en "stor" klocka. Kan tänka mig att pvd drar ner storlekskänslan precis som du säger.Jag var rädd för samma sak, den är stor men inte riktigt 45 storlek. Ska man jämföra något så är den rätt nära en ny Seadweller. Upplever nog dark knight mindre på armen än org. modellen.
Hur upplevs vikten? Blir den toppstugan på bandet? Har bara läst hyllningar av bandet, men man undrar ju om den blir topptung eftersom det är en "stor" klocka. Kan tänka mig att pvd drar ner storlekskänslan precis som du säger.
Får ta och kolla in det viklåset.Angående viklås så har Blancpain en rätt kul/rå lösning. Viklåset skruvas fast i hålet, känns väldigt dykigt risken för att tappa av misstag=noll.
Du vet att man måste ha en vanlig sub ändå