Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för lånetKul att du uppskattade min text - grattis till ett spännande klockval!
Nja tomt på klockkontotFörbannat tråkigt när det blir så. Har du utsett någon efterträdare?
Uppdatering
Tyvärr slutade det här äventyret med att klockan skickades tillbaka efter ett par veckor. Något strulade med verket och därför orkade jag inte med den. Här är absolut en av Blancpains svaga punkter; Servicetider.
Jag står dock kvar vid det jag skrev och tycker det är en helt fantastisk klocka som skiljer sig från mängden som en verklig high end dykare. Hade väldigt gärna ägt en igen
Jag med, gått under min radar. Beklagar sorgen. Klockan var helt klart annorlunda och häftig.Hade helt missat den här recensionen/öppningen. Klockan ser riktigt cool ut men fasen vad tråkigt att det slutade så![]()