Släpptes väl idag om jag förstår det rätt, var det några anstormningar till butikerna eller har vanligt folk släppt Blanc-Pain helt….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att dom här blir riktiga hyllvärmare nu, en vanlig Swatch kund tycker dom är för dyra och klocknördarna vill ha den svarta…
Fortsätt du, den är läcker den där!Fortsätter bomba bilder, nu på grått nato
WB är riktigt bra.Sååå mkt bättre med straps från Wristbuddys
Min slutsats var att de är alldeles för stora. Puck.Fortsätter bomba bilder, nu på grått nato
Det är en nyansskillnad, men det ser bra ut. När den svarta är inköpt så åker det svarta bandet på Ocean storm o det gröna på Indien OceanWB är riktigt bra.
Men hade nog kört annat band på den gula? Kanske är fotot som luras, men ser lite missmatch ut?
Jag var rädd för det men tycker nu att den ändå är lagom stor. Men natot bygger på bulkigheten helt klart!Min slutsats var att de är alldeles för stora. Puck.
De känns bra. NATO gör att den känns flimsy och bygger onödigt mkt på höjden. Men är nöjd med produkten i övrigt. bTW så kör jag strap på mina 2 Moonswatches ocksåSåg verkligen förvånansvärt bra ut. Ja kanske lite väl seriös look för en plastklocka..
Tycker den längst bak ändå ser bäst ut, nästa lite metallisk liksom. Kul! Heja swatch!Sååå mkt bättre med straps från Wristbuddys
Var köpte du??Positivt överraskad
BielVar köpte du??
Det blev snyggt! Visst är det roligt att byta band på dom!Bytt till grått gummi, sista gången jag byter band på klockan
Otroligt jobbigt. Aldrig merDet blev snyggt! Visst är det roligt att byta band på dom!
Var inne i Swatch-butiken i Amsterdam nyligen och de hade alla i lager utom Antarctica. Kommer garanterat finnas samtliga utom den svarta i lager inom kort precis som du säger. Jag personligen tycker den svarta ser bra ut men jag kan inte komma runt att urverket är omöjligt att byta eller serva. 400 EUR för en klocka som inom några år måste slängas känns bara helt fel.
Du får testa och gå förbi. Ibland har man tur och ibland inte. Förutsatt att butiken får säja Blancpain eller Omega varianterna.Kommer ha vägarna förbi en Swatchbutik i eftermiddag, hur ser det ut med den svarta? Är det helt kört eller finns de i butik?