tissoter
Guld
Är de ute igen hehe, måste man slå till....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vidarebefordrat till alla Kurder jag känner!
Servicehistoriken är säkert okänd, varför jag skulle avstå.visst finns det äkta rolex som är "made in Japan"![]()
![]()
![]()
http://www.tradera.com/item/302451/228006686/skruvstad-aldre-skruvstycke-rolex-m-3-1-4-japan-
http://www.blocket.se/vastmanland/ROLEX_DATEJUST_36mm_toppskick_59182657.htm?ca=11&w=3
Klockan håller tiden och DATUMVÄXLAR som den skall?![]()
Kanske lite OT men ibland dyker det upp intressanta Klockor på blocket. Jag är på jakt efter en Datejust och har flera gånger valt bort klockor som jag egentligen vill ha för att privatperson säljer.
Har ni några tips för att snabbt kolla äktheten om besök hos AD inte är möjlig? Jag känner att cert och Box blir extra viktigt och turligt nog känns det som att 80-tals DJ är relativt ovanliga som fejk,
Vad säger ni?
Jag känner killen som lagt ut den. Han är en mycket duktig entrepenör, annonsen innehåller en hel del interna skämt.Företag som gör en "kul"-annons och hoppas pressen skriver om det. Får på så sätt marknadsföring värd närmare en miljon till priset av 30 kr för en blocket annons. Speciellt rolig eller originell var ju inte annonsen direkt....![]()
Jag känner killen som lagt ut den. Han är en mycket duktig entrepenör, annonsen innehåller en hel del interna skämt.
Så han hoppas på pressens uppmärksamhet då..
Haha, har denna som bakgrundsbild. Råkade ta upp den på helskärm inför klassen i höstas, lättade i alla fall upp stämningenVet inte om den här har varit uppe förut men jag tyckte den var kul (det gjorde inte min sambo).
![]()
Tror inte att han behöver det.
Vidarebefordrat till alla Kurder jag känner!
![]()
Haha!Kurdiska Kamratförening i Spånga borde köpa in ett gäng och lotta ut
![]()
SkärmdumparFishy tavla.........Rolex,Rolex,rolex http://www.tradera.com/item/190120/228315542/rolex-oyster-perpetual-datejust Kunde ej capa bilden, någon får gärna göra det och klistra.
Skärmdumpar
![]()
![]()
Saxat från kategorin "exklusiva märkesur" på Tradera. Suck...
![]()
OT.
Avslöjade nyss en bedragare som sålde Hifi- utrustning på blocket. Påpekade att jag inte var intresserad av affär då jag bild-Googlat "hans" annonsbild och hittat att den var lånad från en tysk recension av produkten.
Då får jag till svar:
"Tyvärr redan hämtad och betald ,men bild google???
Du vet att alla bilder som läggs upp på tradera och blocket kommer på google,hur skall dom annars få alla bilder ifrån ,skall alla frivilligt skicka bilderna till google?Vad tjänar folk på det??"
Snacka om flöjt.