Och kan man inte det, så be någon här att göra det asap
Vem kan inte göra det idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och kan man inte det, så be någon här att göra det asap
Uppenbarligen rätt många i den här trådenVem kan inte göra det idag?
Uppenbarligen få i den här tråden
ThxDu menar väl många?
Än en gång, GÖR SKÄRMDUMPAR!!
Länkarna blir ju meningslösa....
Köööp du kommer bli helnöjd......
Fick ett svar från säljaren... "Äkthetsintyg får du fixa själv, när du har köpt klockan" och historiken var att "pappa kom hem med den efter en utlandsresa".Stulen eller falsk, välj själva... Ny säljare, kort auktionstid, inga papper, olika klockor på bilderna, obefintlig info om klockan mer än "Rolex". Självklart anmälde jag annonsen.
http://www.tradera.com/item/190120/231647957/rolex
Vadfan säger du? Bästa fillingarna som finns ju!Var det när hon gjorde lumpen i Sverige? Får lite rysningar av de kalsongerna.
Från Kina då eller?Fick ett svar från säljaren... "Äkthetsintyg får du fixa själv, när du har köpt klockan" och historiken var att "pappa kom hem med den efter en utlandsresa".
Typ.... Såg att annonsen är borta nu så min anmälan till tradera gav effektFrån Kina då eller?
Tycker de e bra sega vissa dagar men samtidigt lär de väl ha ett gäng att gå igenom.Typ.... Såg att annonsen är borta nu så min anmälan till tradera gav effekt
Vadfan säger du? Bästa fillingarna som finns ju!
Såna snygga som du har på bilden fanns INTE 1996 kan jag säga dig!.
De kom 93 enligt M-numret, så jag kan bara anta att du ljuger
The Försvaret works in unusual ways... Lite som att skalplagg-08 kom 2011 til prioriterade förband.. Eller att Marschkänga-08 kom 2010 som försök...
Ja vi hade inte sådana på KAB4/KA2 i alla fall. Något liknande i vitt, och sen huvudsakligen de hiskeliga gubbakalsongerna, und das war's...
Den är också borta i morgon. Missbruk av varumärke försvinner alltid ganska snabbt - medans andra anledningar kan ta längre tid. Han får sälja på Blocket i stället - lite lättare att slinka igenom.Jävla tard som betalt 1800 för det här
Vadfan säger du? Bästa fillingarna som finns ju!
Tja!
Hittade denna speedy på EBay och blev sugen. Är det anmärkningsvärt att certet har en påklistrad lapp? Känns ju märkligt. Har aldrig sett det förut..
http://m.ebay.co.uk/itm/281673433870
Jag har ett par. Från 89 i mina gömmor.. "tyvärr" fick vi ut hela nya när vi blev anställda. Bästa chillkallingarna som finns!2007? Det var modernt. Har ett par märkta 1985 som jag fick ut 89/90. Håller fortfarande
På Köp/Sälj Göteborg
Ska man anmäla till FB? Eller de gör inget där antar jag mot sådant?
Vad tror ni otroligt kunniga forum medlemmar om denna? Rött eller grönt ljus?
Den har varit inne tidigare på Tradera och fått RÖTT ljus på Klocksnack.