• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Inte den snyggaste exemplaret precis. Gjordes 16250 även med slät ring. Alltid "arvegods" när det är suspekta klockor.
http://gamla.tradera.com/item/19012...l-datejust-16250?_=1430480727226&twoptout=yes
Skärmavbild 2015-05-01 kl. 13.55.47.png

Anmälde de
Anmälde den för det bör vara en thunderbird, dvs inge slät bezel. Sen har inte rolex graverat rolexrolexrolex 1982.... Utan mer runt 2004/05 någonstans. Hans andra refnr 62150 tror jag det stod existerar ju inte osv

Annonsen borttagen från Tradera. Hamnar väl på Blocket....

Länk och krona ska vara original, dessutom är batteriet precis utbytt på denna AUTOMATISKA Seiko 5. Köpläge? :D

image.jpg

Men funkar det ens med en retinapadda eftersom det är nån begränsning på pixlar o bildstorlek när man ska ladda upp. Orkar inte leta rätt på nån dator och starta upp.

Det funkar extremt utmärkt med retinapadda, se ovan (Retinaskärm ökar ju inte bildens upplösning :banghead:). Det tar ca 3 sekunder, mindre tid än vad det tog för dig att skriva att det kanske inte går :rolleyes:

Testade en vanlig DSSD på kaplans i onsdags. Den gick ju på dagens klockauktion har jag för mig. Riktigt trevlig.

Inte så sugen på att köpa en rolex någon glad hemmameck skruvat ned i småbitar. Visst, han kanske är skicklig men...
image.jpg

Tillbaka
Topp