Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MEN, kom igen nu KS.
TA SCREENSHOT!
Sorry. Lovar att bättra mig. Boxen som jag länkade till tidigare är borta innan auktionens utgång. Troligen anmäld och bortplockad.
Dyrt? Seiko snk809 för 850 bagis+frakt på ks. Kostar 49-59 dollar via ebay(ink frakt).
*tillägg 49dollaeres på amazon
mao ff skitdyrtMen då måste du tänka med frakt också. Köpte en sådan eftersom den var så himla billig, landade på totalt cirka 600kr.
Schysst subdial, är det den andre eller fjortonde dagen i månaden?Swiss design eller Peking? Känns igen, ebay.de slösurf.
Nu är han tillbaks igen med samma kassa armband på tradera och påstår sig ha ett kvitto från ett RSC.
Snackar du om, den är legit.Junkarmband! Skitdåligt.
Jo de glömde bara att göra alla vanliga märkningar på just det här armbandet han måste haft ruggig otur att få just det armbandet.Snackar du om, den är legit.
Jo de glömde bara att göra alla vanliga märkningar på just det här armbandet han måste haft ruggig otur att få just det armbandet.
http://www.blocket.se/malmo/Rolex_Explorer_16570_60311160.htm?ca=15&w=3
Någon som har några synpunkter? Verkar för bra!
Märkligt nog går de rätt lågt även på kaplans. Den svenska marknaden är för liten. Naturligtvis så ska man alltid kolla upp historik och dokumentation men tror nog priset är ok.
Inflikar bilder!!!!!!
Inflikar bilder!!!!!!
Vad i H-E är det för fel på er! Posta skärmdumpar, länkar blir obsoleta!
Kommer börja radera inlägg med enbart länkar i.
Hade någon människa i ett sinnessvagt ögonblick utsett mig till moderator hade jag raderat användare..
Går det inte lägga ett meddelande som dyker upp när man postar i just denna tråden? Fattar inte hur det kan vara så svårt att posta skärmdumpar, med tanke på den löjligt användarvänliga bilduppladdningsfunktionen här.
dröjer nog några år innan panten.se's "avslutade" blir obsoleta!
Vad i H-E är det för fel på er! Posta skärmdumpar, länkar blir obsoleta!
Kommer börja radera inlägg med enbart länkar i.