• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Bra produktbild. Fint med en print screen där ett WhatsApp-meddelande har ploppat upp, på tyska dessutom.
Känns seriöst.
Namnlös.jpg
 
Vad i H-E är det för fel på er! Posta skärmdumpar, länkar blir obsoleta!

Kommer börja radera inlägg med enbart länkar i.

Hade någon människa i ett sinnessvagt ögonblick utsett mig till moderator hade jag raderat användare.. :mad: :D

Går det inte lägga ett meddelande som dyker upp när man postar i just denna tråden? Fattar inte hur det kan vara så svårt att posta skärmdumpar, med tanke på den löjligt användarvänliga bilduppladdningsfunktionen här.
 
Hade någon människa i ett sinnessvagt ögonblick utsett mig till moderator hade jag raderat användare.. :mad: :D

Går det inte lägga ett meddelande som dyker upp när man postar i just denna tråden? Fattar inte hur det kan vara så svårt att posta skärmdumpar, med tanke på den löjligt användarvänliga bilduppladdningsfunktionen här.


Tror att det mest handlar om lathet :)
 
jag är med på att en del blocket och tradera annonser försvinner snabbt, då är väl print screen att föredra, tex när de innehåller fejkprylar eller är rena scam annonser men i de lägen där man delar länkar till auktionshus, pantbanker eller butiker som brukar ha prylarna kvar ett bra tag tycker jag det funkar bättre att kolla på ursprungsannonsen med oftast större bilder och all info än småbilder i en print screen

cheers
christian
 
Vad i H-E är det för fel på er! Posta skärmdumpar, länkar blir obsoleta!

Kommer börja radera inlägg med enbart länkar i.


Oj, ber så hemskt mycket om ursäkt! Visste inte att det var ett såpass känsligt ämne, var lite trött så jag tänkte inte riktigt hela vägen. Men ska absolut inte göra om det.
 
Tillbaka
Topp