Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte precis langa upp den hahaFan vad galet! Dyrt också...
Slänger upp en skärmdump, så slipper ditt inlägg försvinna.
Måste vara jobbigt om för den som hyr den och får hairlines på den, slår till den etc :0. Lär bli lite dispyter därMan kan ju hyra lyxbilar och fina handväskor, varför inte klockor?
Tänkte precis langa upp den haha
Åk till Rosengård och ta reda på det!http://www.blocket.se/malmo/Rolex_deepsea_116660_2013_62272431.htm?ca=11&w=3
Är inte detta ett sjukt bra kap?
Hahaha!Krossad knäskål?
Ej orginal....finns det ens någon mening att göra en kopia på en klocka som kostar 1000-1500 kr?
Behöver jag ens skriva något?
Ej orginal....finns det ens någon mening att göra en kopia på en klocka som kostar 1000-1500 kr?
Hur äkta är de här länkarna på en skala,,,, har aldrig sett en äkta rolexlänk med så dålig finish. Är ju gropar på sidorna.
på en skala av 1 till 10 så ca 10, det är en rullad jubile ifrån 60/70 talet, har sett massvis med sådana men inte konstigt att folk tror att de är fake när tom bergströms ur inte vet att det tex usa och latinamerika tillverkade länkar när det var strafftullar på stål till bla usa under 70-talet
cheers
christian
det borde det absolut göra men de ser fortfarande ok ut.Fast det borde nog stå att de är till 6251.
Jo jag vet att de licenstillverkades en hel del både här o där, särskilt i Mexico av en texas AD. Fast de länkar jag har sett på bild hade mycket bättre finish. De här var ju de sämsta jag sett.på en skala av 1 till 10 så ca 10, det är en rullad jubile ifrån 60/70 talet, har sett massvis med sådana men inte konstigt att folk tror att de är fake när tom bergströms ur inte vet att det tex usa och latinamerika tillverkade länkar när det var strafftullar på stål till bla usa under 70-talet
cheers
christian
Helt Ok enligt mig också om jag nu var oklar.det borde det absolut göra men de ser fortfarande ok ut.
Blä för detta
Word!Blä för detta
Hahaha!!! Fantastiskt!Re: Blocket igen (och andra tokiga annonser)
På tal om tokerier...Detta "Äkthetsintyg" är ett av mina favoriter.