• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Linkan

Rolex
Fan vad galet! Dyrt också...
Slänger upp en skärmdump, så slipper ditt inlägg försvinna. :)
Screenshot_2015-08-25-16-53-06.png
Tänkte precis langa upp den haha
 

Molgan

Cartier
Fan det där tar nog priset! Men jag kan uppskatta initiativet, en entreprenör i sin linda :)
Sedan att dem flesta som är sugna på hyra ser nog ändå inte skillnaden på en äkta eller fake så läge att dra in en slant :)
 
7303702034.jpg

Rolex Oyster Date Ref 1500 Automatisk Herr
17 000:-


Rolex 1500 Oyster Perpetual Date automatic ref:1500

klockan kommer från min egen samling, den är i super skick och är helt rep fri (se bilder)
Klockan

info

- Urverk: Caliber 1570 med 27 stenar
- Diameter: 35MM
- Plexi glas
- Datum på 3
- Årsmodell 1970

Obs: klockan kommer med äkthetsintyg och kan ses i Malmö annars skickar jag REK över hela riket och frakten ingår
Fler tips
/Rolex_Oyster_Date_Ref_1500_Automatisk_Herr_62302056.htm?
 
L

LadyA

Guest
Ej orginal....finns det ens någon mening att göra en kopia på en klocka som kostar 1000-1500 kr?

De gör ju tydligen kopior på ryska klockor också :meh:

Men lite kul: "i otroligt bra kvalité", "klockan är ej original" och så "själv använder jag en likadan och är hur nöjd som helst!"
 

poormans

Rolex
Hur äkta är de här länkarna på en skala,,,, har aldrig sett en äkta rolexlänk med så dålig finish. Är ju gropar på sidorna.
image.jpg

på en skala av 1 till 10 så ca 10, det är en rullad jubile ifrån 60/70 talet, har sett massvis med sådana men inte konstigt att folk tror att de är fake när tom bergströms ur inte vet att det tex usa och latinamerika tillverkade länkar när det var strafftullar på stål till bla usa under 70-talet

cheers
christian
 

jabla

Sarlacc
på en skala av 1 till 10 så ca 10, det är en rullad jubile ifrån 60/70 talet, har sett massvis med sådana men inte konstigt att folk tror att de är fake när tom bergströms ur inte vet att det tex usa och latinamerika tillverkade länkar när det var strafftullar på stål till bla usa under 70-talet

cheers
christian

Fast det borde nog stå att de är till 6251.
 

JohnDoe

Rolex
på en skala av 1 till 10 så ca 10, det är en rullad jubile ifrån 60/70 talet, har sett massvis med sådana men inte konstigt att folk tror att de är fake när tom bergströms ur inte vet att det tex usa och latinamerika tillverkade länkar när det var strafftullar på stål till bla usa under 70-talet

cheers
christian
Jo jag vet att de licenstillverkades en hel del både här o där, särskilt i Mexico av en texas AD. Fast de länkar jag har sett på bild hade mycket bättre finish. De här var ju de sämsta jag sett.
 
Topp