Nu duggar klippen tätt! Är brorsan igång igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fanns en Rolex Yachtmaster i nyskick till salu i morse för 10000:-
Annonsen är nu borta men jag hann kontakta säljaren för att roa mig lite
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... Inte fått svar efter det!
Nya scammen är väl att ha en liten ort långt bort för att få det att verka troligt. Och ingen i stortstad som söker upp en. Själva sitter de i södra sverige och väntar på en swish!Bra pris jao!![]()
Tack för tipset brushanBra pris jao!![]()
http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_deeps ea_63646581.htm?ca=11&w=1
Denna var kul. Han har 3 likadana fast olika årgångar...
Haha underbart!Fanns en Rolex Yachtmaster i nyskick till salu i morse för 10000:-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah!! Klockrent! Applåder!Fanns en Rolex Yachtmaster i nyskick till salu i morse för 10000:-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inget ovanligt beteende och behöver inte betyda att något är konstigt. Finns folk som sitter på sina klockor under ännu kortare tid.Åter igen... Varför gör man såhär? Han påstår sig köpt klockan 2015-10-23 och vill nu tre veckor senare sälja klockan? Varför lämnar han inte tillbaka den? Kan det vara så att han delbetalar klockan och sedan vill få loss pengar till kapital? Jag menar är man så osäker på klockan kanske man ska ha lite mer is i magen!!!??
![]()
Nej, jag har märkt detta. Frågan är ju bara varför man då gör så?? Men men. Den diskussionen får jag ta i en annan tråd antar jagInget ovanligt beteende och behöver inte betyda att något är konstigt. Finns folk som sitter på sina klockor under ännu kortare tid.![]()
Åter igen... Varför gör man såhär? Han påstår sig köpt klockan 2015-10-23 och vill nu tre veckor senare sälja klockan? Varför lämnar han inte tillbaka den? Kan det vara så att han delbetalar klockan och sedan vill få loss pengar till kapital? Jag menar är man så osäker på klockan kanske man ska ha lite mer is i magen!!!??
![]()
Brukar du hänga på KS? Här flippar ju folk sina "keepers" efter ett par veckorÅter igen... Varför gör man såhär? Han påstår sig köpt klockan 2015-10-23 och vill nu tre veckor senare sälja klockan? Varför lämnar han inte tillbaka den? Kan det vara så att han delbetalar klockan och sedan vill få loss pengar till kapital? Jag menar är man så osäker på klockan kanske man ska ha lite mer is i magen!!!??
![]()
Nu vet jag inte om nya date justs är svårsålda i butik? Men det kan ju vara någon som fått en vettig rabatt på klockan och nu vill göra en slant. Annars finns det ju faktiskt personer som gillar att testa nytt ofta och flippar klockor rätt frekvent.Nej, jag har märkt detta. Frågan är ju bara varför man då gör så?? Men men. Den diskussionen får jag ta i en annan tråd antar jagJag tycker det är tokigt!
Det går inte att förneka att sådant där är ett väldigt vanligt sätt för suspekta individer att tvätta stålar.Åter igen... Varför gör man såhär? Han påstår sig köpt klockan 2015-10-23 och vill nu tre veckor senare sälja klockan? Varför lämnar han inte tillbaka den? Kan det vara så att han delbetalar klockan och sedan vill få loss pengar till kapital? Jag menar är man så osäker på klockan kanske man ska ha lite mer is i magen!!!??
![]()
Brukar du hänga på KS? Här flippar ju folk sina "keepers" efter ett par veckor![]()
Ett par veckor är ju en hel evighetBrukar du hänga på KS? Här flippar ju folk sina "keepers" efter ett par veckor![]()
Till en början var jag lika förvånad, folk skapar trådar om hur de har trånat efter en viss klocka. Sparar, säljer av andra klockor, och gör till slut en paketöppning om sin nya keeper. Ett par veckor senare slängs den upp på Köp&Sälj... RidåVill hänga merVisste inte att det var så vanligt! Jag kan ju förstå att man flippar snabbt om man köper begagnat. Men att köpa nytt och sedan flippa efter tre veckor verkar som brist på respekt för pengar
Dock är det bra för oss andra som inte har lust att köpa nytt! Hatten av antar jag!
Till en början var jag lika förvånad, folk skapar trådar om hur de har trånat efter en viss klocka. Sparar, säljer av andra klockor, och gör till slut en paketöppning om sin nya keeper. Ett par veckor senare slängs den upp på Köp&Sälj... Ridå![]()
Till en början var jag lika förvånad, folk skapar trådar om hur de har trånat efter en viss klocka. Sparar, säljer av andra klockor, och gör till slut en paketöppning om sin nya keeper. Ett par veckor senare slängs den upp på Köp&Sälj... Ridå![]()
Visdom kanske är ett sätt att beskriva patologiska flippare... Inte ett sätt jag hade valt men det är tur att vi alla är olika och ändå likaHahahMagiskt! Tack för er visdom!
Fanns en Rolex Yachtmaster i nyskick till salu i morse för 10000:-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()