• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Denna är fel. Fake. Ful och saknar bla datumet. Jämför med min nedan;

http://www.blocket.se/halland/Omega_Seamaster_63977390.htm?aw=1

Skärmklipp.PNG
igmage.jpg
 
Lade upp denna sist det begav sig. Då försvann den rätt kvickt...
Anmälde så fort den kom upp igår, men Blocket kan inte beskyllas för att vara särskilt snabba denna gång.
 
Den där kronan av episkt bibliska mått känns igen från något inlägg för någon vecka sedan. Har inte slutat skratta än... Varför finns det inte fler klockor med denna magnifika krona?? :)

Ah. Misstänkte nästan att det borde bli en repost, men jag kände inte igen den själv. Sorry!
Nästan lite charmigt när man gör kopior HEEEEELT utan att anstränga sig!
 
Kvalar väl inte in under någon "tokig" annons, men en emergency gripen-edition är ju rätt häftig. Bra pris också om man jämför med chrono osv.
Breilting.png
 
Jag är med i några olika grupper för försäljning på Facebook, i flera av det så säljer smågrabbarna mängder av kopior. En vanlig kommentar brukar vara;

"Säljer äkta Hublot, den är äkta för bandet luktar vanilj." En annan är att dem är äkta för att visarna "flyter"
 
Jag är med i några olika grupper för försäljning på Facebook, i flera av det så säljer smågrabbarna mängder av kopior. En vanlig kommentar brukar vara;

"Säljer äkta Hublot, den är äkta för bandet luktar vanilj." En annan är att dem är äkta för att visarna "flyter"
Min gmt luktar blåbärstvål, är den fake då? :mad::rolleyes::hilarious:
 
Tillbaka
Topp