Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läge för fynd? Även om det star "Stainless steel" (och dessutom "Original Rolex"!) mellan bandhornen så kan man ju faktiskt se att boetten är märkt både 18K samt har guldstämplar. Trist bara att klockan kommer utan maskin...
Det sjuka är att pengar lägger ner pengar på att lägga ut annonser liknande den..
Vad skulle det stå istället för maskin tro?Läge för fynd? Även om det star "Stainless steel" (och dessutom "Original Rolex"!) mellan bandhornen så kan man ju faktiskt se att boetten är märkt både 18K samt har guldstämplar. Trist bara att klockan kommer utan maskin...
Kan bara hålla med, kanske de skulle dyka lite djupare i sin själ innan de bestämmer sig. Eller så tycker det bara är roligtTill en början var jag lika förvånad, folk skapar trådar om hur de har trånat efter en viss klocka. Sparar, säljer av andra klockor, och gör till slut en paketöppning om sin nya keeper. Ett par veckor senare slängs den upp på Köp&Sälj... Ridå
Nej, jag har märkt detta. Frågan är ju bara varför man då gör så?? Men men. Den diskussionen får jag ta i en annan tråd antar jag Jag tycker det är tokigt!
BORRRRTAAAAAAAASer av bilderna att döma legit ut.
http://m.blocket.se/gavleborg/Rolex_gmt_master_2_63905277.htm?aw=1&ca=11
BORRRRTAAAAAAAA
Klockan på bilden va säkert legit, men säljaren va lika pure som en 100kr DW på bukten.
Wow de låter ju jättebra! Gratis leverans och allt!
Hahahaha dagens! brorFanns en Rolex Yachtmaster i nyskick till salu i morse för 10000:-
Annonsen är nu borta men jag hann kontakta säljaren för att roa mig lite
... Inte fått svar efter det!
hahahaha asså vad ska man säga..
Ingen koll på Breitling, ska ringen verkligen se ut sådär?
Haha, den där var inte vacker!Viktigt med kronografknappar till en kalenderklocka Riktigt urusel kopia och anmäld!
Den här "samlingen" har jag lite frågetecken till. Utrop 1 kr. Säljare med noll omdömen. Vad tror KS-panelen?
Skärmdump från Tradera.
"Fungerande reparationsobjekt" står det i annonsen. Hmmm. Jag tvivlar på att den där IWC'n är äkta faktiskt.Den IWC:n har nog det repigaste safirglaset jag någonsin har sett!!
Edit: Fake som bara den dessutom.
"Fungerande reparationsobjekt" står det i annonsen. Hmmm. Jag tvivlar på att den där IWC'n är äkta faktiskt.
Det är fruktansvärt deprimerande att se en sliten riktigt dålig kopia. Någon har ju burit den där duktigt mycket...Viktigt med kronografknappar till en kalenderklocka Riktigt urusel kopia och anmäld!
Om inte annat så det några riktiga hello kitty diamanterSåg denna på fb,känns inte genuin alls? Ser b ut
"Rolex Daytona 18k guld, fullmåtad med diamanter.
Säljes eller bytes, kom med förslåg. Givetvis så är klockan original."
Märkligt att han i tidigare annons hade cert men nu är det plötsligt inte med...tidigare annons me samma säljare hmmm
Skulle vara lite försiktig om du skickade sms från din privata telefon.Fanns en Rolex Yachtmaster i nyskick till salu i morse för 10000:-
Annonsen är nu borta men jag hann kontakta säljaren för att roa mig lite
... Inte fått svar efter det!