Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg spännande ut. Kunde du se vad det var för något?Ngn på detta forum som hade mage att pruta ner en fin klocka från 300 kr till 250 kr ?
Hade mina aningarSåg spännande ut. Kunde du se vad det var för något?
Tippar på att man inte får någotSpännande å se vad man får.. "rolex 30k" "omega 25k" hehe..
Jag ringde först, han är ingen bedragare. Snarare en som inte hade koll på sin Omega iafTippar på att man inte får något
Sa han att han inte var bedragare?Jag ringde först, han är ingen bedragare. Snarare en som inte hade koll på sin Omega iaf
Ne men jag äger snart en Omega speedmasterSa han att han inte var bedragare?
GrattisNe men jag äger snart en Omega speedmaster
Bockar å bugarGrattis
Ser inte bandhornen ut som tandpetare? Hårt polerad?Vet inte om den här har vart omnämnd här förut? Det är en halvtokig annons, i den mening att den legat ute på blocket i typ all evighet.
Samt att priset från start har vart helt galet. Blev precis sänkt från 129k till 99k. Och jag vill minnas att den låg ute för ungefär 150k innan det också?
SAMT, att när jag först såg den (då av privat säljare) önskades bud på minst ca 160k. Värderingen är satt till 150k av Bergströms ur.
Så, jag vill bli upplyst. Vad är tokigt? Förutom än att priset onekligen var galet från start. Vad är egentligen ett rimligt pris (fel tråd i know) på en head only 1680 18k?
Varför blir den aldrig såld?
Länk: http://www.blocket.se/malmo/Rolex_Submariner_1680_8_66401060.htm?ca=17&w=3
Han behöver absolut inte vara en bedragare,inte det jag mena. Men annonsen var ganska roligt skrivenJag ringde först, han är ingen bedragare. Snarare en som inte hade koll på sin Omega iaf
Hoppas att du ska inte prut!Ne men jag äger snart en Omega speedmaster
Vem vill ha det där på sig?Någon som blir sugen? Jag vet att jag iallafall blir det....
Alla > Personligt > Accessoarer & Klockor
Joe Rodeo - Diamond Watch
Säljes av: Joe (Område: Ronneby)
6 500:-
Hejsan lägger ut min klocka igen för att se fall det finns något intresse på han.
Det är en ÄKTA Joe Rodeo från Usa.
nypris på klockan 1770 dollar.
Diamanter runt omkring klockan på 2.2 Carat.
Vattentät 50 meter.
Swiss & Movement
All Stainless Steel Case - Doppad i guld.
Direkt Länk hittar ni här:
http://www.joerodeo.com/men-s-watches-28/master/master-242-jjm4.html
Använd obetydlig lite, till och från på middagar och speciella events.
Sökord: Diamantklocka, Diamant, Lyx, r&b, klocka, Watch, Hiphop, Stil.
Sleva gärna iväg ett sms först och kolla av så klockan finns, jobbar OB-tider så kan ha svårt för o svara då jag jobbar.
Talar endast Svenska & Engelska.
Priset kan diskuteras vid smidig affär.
Mvh Joe Rodeo
Det är det ingen som vet...Vem vill ha det där på sig?
Men den är iaf ÄKTA, till och med doppad i guldDet är det ingen som vet...
Japp, men det bästa med den tycker jag är sökordslistan som skrivs ut i texten, de är ju bara för underbara...Men den är iaf ÄKTA, till och med doppad i guld
Diamantklocka, r&b, stil...Japp, men det bästa med den tycker jag är sökordslistan som skrivs ut i texten, de är ju bara för underbara...
Japp, det syns ju tydligt att det är en stilig klocka det där...Diamantklocka, r&b, stil...
Den blingar ju rejält....
Print screenhttp://www.uretvintage.se/rolex-submariner-pv-285544.html
Hur kan denna sub 16610 ga for 95,4K?
PS: urets annonser brukar inte forsvinna lika snabbt som blockets annonser, sa antar att det ar ok utan nagon printscreen? Vet anda inte hur man gor det pa denna datorn