• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Vet inte men har sett det på kopior, typ att de märks med AAA för att ngn ska tro att den är bra eller ngt. Men det var kanske dumt uttryckt av mig. Vet inte om det finns ngt som heter trppelAkopia.
image.jpeg

Får mig att tänka på det här legandariska inlägget från Flashback, där dessa rankningar av kopior avses, haha ;)

Hur vet/ser du det? Som jag skrev tidigare så tycker jag bland annat att bezeln ser jättekonstig ut jämfört med en annan jag såg på Christie's, men det kanske bara är dåliga bilder på eBay? Borde inte klockan väga mer, om den är i 18k?
Bezeln tycker jag ser likadan ut som på denna. Sen så är ju klockan extremt tung och borde absolut inte väga mer. Tror de flesta guldklockor med länk hamnar runt 200 som tex dd. Tror framförallt det är risiga bilder men är övertygad om att klockan är äkta.
img_9484.jpg

0420970605.jpg

Tudor Oyster Prince Day-Daye 94710 "Mint"
14 900:-

Kommer med Original Tudor utbox och inbox.
Samt extra länkbitar.

Klockan är Superfin måste ses!

Ej original Cert.

Ej byte.

Servivehistorik okänd men nästan garantera att förra ägaren gjort service då den går utmärkt samt växlar datumet som den skall.!

Skambud besvaras ej
Fler tips
076 - visa numret
Mejla annonsören
Ta bort, ändra, förnya
Skicka med Blocketpaketet

0420970605.jpg

Samt extra länkbitar.

Ej original Cert.

Ej byte.

Servivehistorik okänd men nästan garantera att förra ägaren gjort service då den går utmärkt samt växlar datumet som den skall.!

Skambud besvaras ej
Fler tips
076 - visa numret
Mejla annonsören
Ta bort, ändra, förnya

Love it, den är så fin så!

0420970605.jpg

Samt extra länkbitar.

Ej original Cert.

Ej byte.

Skambud besvaras ej
Fler tips
076 - visa numret
Mejla annonsören
Ta bort, ändra, förnya
Okänd servicehistorik men kan nästan garantera att förra ägaren gjort service... Okänd servicehistorik med andra ord.

Citat från blocket idag. Känns inbjudande, Bilderna var också av sämsta snitt, helt svarta så man såg ej vad det var för något men av texten att döma ska det väl vara en Daytona....
Tänk om man hittar en billigare gäller prisgarantin då? Eller går han inte ner en krona då?

"Hej, säljer nu min rolex daytona 2015 med alla tillbehör som ingick vid nyköp. Certifikat,box, manual, fyra års garanti kvar m.m.. Ref nr 116523. Priset är 98.000kr och kommer inte gå ner en krona. Jag är billigast i hela Europa. Ring mig inte om du ens tänker tanken på att pruta. Erbjuder prisgaranti på denna klocka. Ring endast. Skickar inte klockan. Avhämtas endas"

Citat från blocket idag. Känns inbjudande, Bilderna var också av sämsta snitt, helt svarta så man såg ej vad det var för något men av texten att döma ska det väl vara en Daytona....
Tänk om man hittar en billigare gäller prisgarantin då? Eller går han inte ner en krona då?

"Hej, säljer nu min rolex daytona 2015 med alla tillbehör som ingick vid nyköp. Certifikat,box, manual, fyra års garanti kvar m.m.. Ref nr 116523. Priset är 98.000kr och kommer inte gå ner en krona. Jag är billigast i hela Europa. Ring mig inte om du ens tänker tanken på att pruta. Erbjuder prisgaranti på denna klocka. Ring endast. Skickar inte klockan. Avhämtas endas"
Prisgaranti på att han inte släpper den för under 98k. Är ju billigast i Europa!

Vad är det här? Special Edition med egenknåpade diamanter. Som ser ut att sitta alldeles snett.

Luras säljaren eller blir säljaren lurad?
Screenshot_2016-04-14-07-14-55.png
Screenshot_2016-04-14-07-15-29.png

Tillbaka
Topp