tissoter
Guld
Lägger ett bud på 1000 så får vi se när den sänks dit.....Helt oförklarligt. Nu jäklar är det köpläge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägger ett bud på 1000 så får vi se när den sänks dit.....Helt oförklarligt. Nu jäklar är det köpläge!
Ja, jag försökt ringa honom hela förmiddagen, men han är nog totalt nerringd nu. Gör nog detta mer för uppmärksamheten än för att han behöver pengarna.Helt oförklarligt. Nu jäklar är det köpläge!
Ja, jag försökt ringa honom hela förmiddagen, men han är nog totalt nerringd nu. Gör nog detta mer för uppmärksamheten än för att han behöver pengarna.
Glöm vintage Rollar. Steinhart OVM är investering för framtiden!
Vet inte men har sett det på kopior, typ att de märks med AAA för att ngn ska tro att den är bra eller ngt. Men det var kanske dumt uttryckt av mig. Vet inte om det finns ngt som heter trppelAkopia.
Haha, var typ som jag tänkte alltså En fejkad klisterlapp på en fejkad klocka...
Får mig att tänka på det här legandariska inlägget från Flashback, där dessa rankningar av kopior avses, haha
Ett jädra hopkok, eller så fick spanjorerna för mycket vin under siestan innan de skrev annonsenVad är en Iwc Breitling chronomat för något
Hur vet/ser du det? Som jag skrev tidigare så tycker jag bland annat att bezeln ser jättekonstig ut jämfört med en annan jag såg på Christie's, men det kanske bara är dåliga bilder på eBay? Borde inte klockan väga mer, om den är i 18k?Nej den är äkta, ref 2196.20.00
Bezeln tycker jag ser likadan ut som på denna. Sen så är ju klockan extremt tung och borde absolut inte väga mer. Tror de flesta guldklockor med länk hamnar runt 200 som tex dd. Tror framförallt det är risiga bilder men är övertygad om att klockan är äkta.Hur vet/ser du det? Som jag skrev tidigare så tycker jag bland annat att bezeln ser jättekonstig ut jämfört med en annan jag såg på Christie's, men det kanske bara är dåliga bilder på eBay? Borde inte klockan väga mer, om den är i 18k?
Glöm inte och ta en bild och lägga in här...http://www.blocket.se/lulea/Invicta_subaqa_50_00mm__byte__63922475.htm?ca=23&w=3
Köp den, har ändå kostat 47500 kr! Invicta, nästa Rolex...
- Förstasidan
- Alla
- Personligt
- Accessoarer & Klockor
- Klockor
i hela Sverige , 270
Tudor Oyster Prince Day-Daye 94710 "Mint"
14 900:-
- Säljes av: bekir ziyanak 13 april 13:20
- Visa på karta (Göteborg, Hisingen)
Kommer med Original Tudor utbox och inbox.
Samt extra länkbitar.
Klockan är Superfin måste ses!
Ej original Cert.
Ej byte.
Servivehistorik okänd men nästan garantera att förra ägaren gjort service då den går utmärkt samt växlar datumet som den skall.!
Skambud besvaras ej
Fler tips
076 - visa numret
Mejla annonsören
Ta bort, ändra, förnya
Skicka med Blocketpaketet
Okänd servicehistorik men kan nästan garantera att förra ägaren gjort service... Okänd servicehistorik med andra ord.
- Förstasidan
- Alla
- Personligt
- Accessoarer & Klockor
- Klockor
i hela Sverige , 270
Tudor Oyster Prince Day-Daye 94710 "Mint"
14 900:-
- Säljes av: bekir ziyanak 13 april 13:20
- Visa på karta (Göteborg, Hisingen)
Kommer med Original Tudor utbox och inbox.
Samt extra länkbitar.
Klockan är Superfin måste ses!
Ej original Cert.
Ej byte.
Servivehistorik okänd men nästan garantera att förra ägaren gjort service då den går utmärkt samt växlar datumet som den skall.!
Skambud besvaras ej
Fler tips
076 - visa numret
Mejla annonsören
Ta bort, ändra, förnya
Skicka med Blocketpaketet
Okänd servicehistorik men kan nästan garantera att förra ägaren gjort service... Okänd servicehistorik med andra ord.
Ingen bra affärsidé dedär haha..uret.se svårt att se typ kaplans värdera dedär klockorna till 40,20 osv tkr haha!
Är så billigt och handla i USA.....hahaIngen bra affärsidé dedär haha..
Låter som om att han hade köpt klockor för över 150 000kr som han senare säljer för 30 000kr, vilken tomte HahaÄr så billigt och handla i USA.....haha
Haha tror att han tänkt och göra så, men det blev något fel i affärsplanen.Låter som om att han hade köpt klockor för över 150 000kr som han senare säljer för 30 000kr, vilken tomte Haha
Prisgaranti på att han inte släpper den för under 98k. Är ju billigast i Europa!Citat från blocket idag. Känns inbjudande, Bilderna var också av sämsta snitt, helt svarta så man såg ej vad det var för något men av texten att döma ska det väl vara en Daytona....
Tänk om man hittar en billigare gäller prisgarantin då? Eller går han inte ner en krona då?
"Hej, säljer nu min rolex daytona 2015 med alla tillbehör som ingick vid nyköp. Certifikat,box, manual, fyra års garanti kvar m.m.. Ref nr 116523. Priset är 98.000kr och kommer inte gå ner en krona. Jag är billigast i hela Europa. Ring mig inte om du ens tänker tanken på att pruta. Erbjuder prisgaranti på denna klocka. Ring endast. Skickar inte klockan. Avhämtas endas"
Icke inbjudande annonsPrisgaranti på att han inte släpper den för under 98k. Är ju billigast i Europa!
Vettefan men det såg inte så bra ut.Vad är det här? Special Edition med egenknåpade diamanter. Som ser ut att sitta alldeles snett.
Luras säljaren eller blir säljaren lurad?
Den juvelaren missade några steg på sin utbildning....Vad är det här? Special Edition med egenknåpade diamanter. Som ser ut att sitta alldeles snett.
Det var nog det värsta jag någonsin sett, kolla bara stenarna på bezelen vid 3 och 9, de är ju inte nästan på samma ställe... Vad är detta för skräp?Vad är det här? Special Edition med egenknåpade diamanter. Som ser ut att sitta alldeles snett.
Klipp och klistra....Det var nog det värsta jag någonsin sett, kolla bara stenarna på bezelen vid 3 och 9, de är ju inte nästan på samma ställe... Vad är detta för skräp?
Måste nog vara påklistringsbara "diamanter", påsatta av någon med grav fylla Någon som är sugen på dessa:Klipp och klistra....