Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt orimligt, hur fasen kan de godkänna en sån orsak till retur?Varning, sälj aldrig någonting via blocketpaketet. Deras villkor gynnar bara köparen, i detta fall sålde jag ett Breitling armband till en snubbe i Kalix. Han får varan, godkänner skicket uppenbarligen eftersom han monterar bandet på sin klocka. Men när han stängde låset på klockan runt sin hand tyckte han att skinn inte föll honom i smaken. Så nu ska han skicka tillbaka skiten även om beskrivningen stämde överens till 100%. Och det var tydligen okej med blocket.
/O
Enligt blocket så är blocketpaketet samma som att gå med på öppet köp... Fattar ingenting. Trodde det bara var om varan inte motsvarade förväntningarna, inte pga smaksaker.Helt orimligt, hur fasen kan de godkänna en sån orsak till retur?
Låter som om det är dags för ett argt brev från alla nördar på KS, detta är ju rent löjligt...Enligt blocket så är blocketpaketet samma som att gå med på öppet köp... Fattar ingenting. Trodde det bara var om varan inte motsvarade förväntningarna, inte pga smaksaker.
Ja, har skickat ett argt brev.Låter som om det är dags för ett argt brev från alla nördar på KS, detta är ju rent löjligt...
Hur många per kund är det?Varför handla hos AD när man kan spara 90%?
![]()
Hade varit spännande att se ett wristshot på klockan samt lie mer info om denBockar å bugar![]()
Den wristshoten blir svår eftersom han inte höll vad han lovadeHade varit spännande att se ett wristshot på klockan samt lie mer info om den
Mvh
Magnus
Surt, den såg intressant utDen wristshoten blir svår eftersom han inte höll vad han lovade![]()
Vad menar han med: Kan fås med svart tavla?
Har han en dinka till eller byter han ut på den här?
Saknar alla papper...... Fanns de med från börjanFake...
![]()
Kikar man på de andra bilderna, så såg den rätt välgjord ut... en av de bättre fake:sen?Fake...
![]()
Tycker ROLEXROLEXROLEX ser väldigt konstigt ut. Är väl för få?Kikar man på de andra bilderna, så såg den rätt välgjord ut... en av de bättre fake:sen?
Vilken mupp, hur vågar man ens sälja sådant på Blocket..Fake...
![]()
GMT visaren ligger under timvisaren, samt att ROLEXROLEX ristningen inte alls är lika djup som på riktiga GMT modellerna. Men absolut är de välgjorda, var tvungen att gå igenom mycket videos och bilder innan jag vågade köpa min GMTKikar man på de andra bilderna, så såg den rätt välgjord ut... en av de bättre fake:sen?
Riktigt riktigt illaSaknar alla papper...... Fanns de med från börjanhahaha
Anmält eller?
Sugen på och se värdeintyget![]()
Kan ingen fråga om detSaknar alla papper...... Fanns de med från börjanhahaha
Anmält eller?
Sugen på och se värdeintyget![]()
Tycker ROLEXROLEXROLEX ser väldigt konstigt ut. Är väl för få?
Men helt klart välgjort om man jämför med mycket annat man sett.
Det som avgjorde var det stora mellanrummet mellan Oyster och PerpetualGMT visaren ligger under timvisaren, samt att ROLEXROLEX ristningen inte alls är lika djup som på riktiga GMT modellerna. Men absolut är de välgjorda, var tvungen att gå igenom mycket videos och bilder innan jag vågade köpa min GMT
Det också! Har anmält iaf om inte det redan var gjortDet som avgjorde var det stora mellanrummet mellan Oyster och Perpetual
Känner nog själv för lite mera färg till sommaren, kanske borde byta bort min Seamaster...Någon som har en Breitling och byta för 700
![]()
Haha, eller hur.Känner nog själv för lite mera färg till sommaren, kanske borde byta bort min Seamaster...![]()
Tror du att han går med på att pröjsa lite pengar emellan eller borde man köra byte rakt av?Haha, eller hur.
Byte rakt av, ingen mellanskillnadTror du att han går med på att pröjsa lite pengar emellan eller borde man köra byte rakt av?![]()