• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

BoEtt

Rolex
Japaner japaner... inte så stor skillnad... Seiko, Citizen... same same....
upload_2016-4-22_3-6-37.png
 

Oli

Omega
2-Faktor
Varning, sälj aldrig någonting via blocketpaketet. Deras villkor gynnar bara köparen, i detta fall sålde jag ett Breitling armband till en snubbe i Kalix. Han får varan, godkänner skicket uppenbarligen eftersom han monterar bandet på sin klocka. Men när han stängde låset på klockan runt sin hand tyckte han att skinn inte föll honom i smaken. Så nu ska han skicka tillbaka skiten även om beskrivningen stämde överens till 100%. Och det var tydligen okej med blocket.

/O
 

tissoter

Audemars
Varning, sälj aldrig någonting via blocketpaketet. Deras villkor gynnar bara köparen, i detta fall sålde jag ett Breitling armband till en snubbe i Kalix. Han får varan, godkänner skicket uppenbarligen eftersom han monterar bandet på sin klocka. Men när han stängde låset på klockan runt sin hand tyckte han att skinn inte föll honom i smaken. Så nu ska han skicka tillbaka skiten även om beskrivningen stämde överens till 100%. Och det var tydligen okej med blocket.

/O
Helt orimligt, hur fasen kan de godkänna en sån orsak till retur?
 

Oli

Omega
2-Faktor
Låter som om det är dags för ett argt brev från alla nördar på KS, detta är ju rent löjligt...
Ja, har skickat ett argt brev.
Löste sig tillslut med killen iallafall, blir ju så illa tvungen att ta tillbaka armbandet men han kompenserar mig för emballaget och frakten till honom iallafall. Men det var första och sista gången jag använde mig av blocketpaketet utan tvekan.
 

Schildfat

Cartier
Kikar man på de andra bilderna, så såg den rätt välgjord ut... en av de bättre fake:sen?
GMT visaren ligger under timvisaren, samt att ROLEXROLEX ristningen inte alls är lika djup som på riktiga GMT modellerna. Men absolut är de välgjorda, var tvungen att gå igenom mycket videos och bilder innan jag vågade köpa min GMT
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Tycker ROLEXROLEXROLEX ser väldigt konstigt ut. Är väl för få?
Men helt klart välgjort om man jämför med mycket annat man sett.
GMT visaren ligger under timvisaren, samt att ROLEXROLEX ristningen inte alls är lika djup som på riktiga GMT modellerna. Men absolut är de välgjorda, var tvungen att gå igenom mycket videos och bilder innan jag vågade köpa min GMT
Det som avgjorde var det stora mellanrummet mellan Oyster och Perpetual
 
Topp