• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Haha såg den också, skulle precis lägga upp, hur fan kan folk buda på skiten? Vill gärna se kvittot haha
image.jpeg

Denna är också något märklig, boxen är superfel till att börja med men sen är ju bild nr2 spännande. Ser ut att vara helt blankt där Sn nr eller modell borde stått haha ( kan vara jag som ser fel också men ser märkligt ut )
image.jpeg

Bild 2
image.jpeg

Detta är väl egentligen ingen tokig annons, men jag tyckte ändå att det var lite roligt...
Å ena sidan så säljer Bukowskis Georg Haupt-byråer för miljontals kronor, å andra sidan så verkar det som om man sagt till folket på Market att det är "omsättning, omsättning, omsättning" som gäller.
Tycker spontant att en Gant hör mer hemma på Tratten/Blocket än hos Bukowskis - men vad vet väl jag?

image.jpeg

https://www.bukowskis.com/sv/lots/793401-gant-harrison-armbandsur-42-mm

Ska vi vara riktigt petnoga så borde den faktiskt benämnas Day-Date-Date.
De är jävliga på att stoppa in komplikationer, de där förfalskarna! ;)

Jag tror bestämt att klockan på bilden visar både femte och åttonde. Oklart varför - men i vissa lägen kan det säkert vara bra!

Bra komplikation ju.

"Du har nu tre dagar på dig att....".
Fattas bara en LCD-display.

• Like
Reactions: JLW
Han skojade. Han skrev ju Rolex Date Date (som Daytonan visade)

Ska vi vara riktigt petnoga så borde den faktiskt benämnas Day-Date-Date.
De är jävliga på att stoppa in komplikationer, de där förfalskarna! ;)

Jag tror bestämt att klockan på bilden visar både femte och åttonde. Oklart varför - men i vissa lägen kan det säkert vara bra!

Ah du menar så!

Notera att den även har GMT visare! Double date är bra när klockan är efter midnatt hemma med 8h innan på nästa tidszon, om man inte klarar av att räkna datumet i huvudet ;)

Tillbaka
Topp