Jag har sett den!!!Haha nej, direkt efter mitt mail försvann den. Såg du den? Vitguldssub för 45.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har sett den!!!Haha nej, direkt efter mitt mail försvann den. Såg du den? Vitguldssub för 45.
Kombon dagdate och benzRiktigt välskriven annons, Dagdate president
Särskrivningar, kolon och punkter till höger och vänster, tillämpas förvisso med stringens. Gillar nästan mest vad de som kollat in klockan också kollat på.
Kombon dagdate och benz
Struntar i priset som sådant. Det är ockerpåslaget som är stötande.2,6 för ett par sneakers! Galet, köp ett par Loake istället
Vad kostar sånna då? Använder aldrig sneaker.Struntar i priset som sådant. Det är ockerpåslaget som är stötande.
Vad kostar sånna då? Använder aldrig
Hur går det maestro?Massor felpost
Hur går det maestro?
Håller med om att det är ett svinpris.Ganska exakt hälften. 100% påslag till sina forumkamrater är enligt mig aldrig ok oavsett om det är sneakers, konsertbiljetter eller vad som helst när den enda ansträngningen har varit att trycka på en knapp.
Mia. Det är ju ingen som skäms för att ta 15.000kr extra för att nåt streck är extra tjockt på GMT-tavlan för att "marknaden" säger så. Samma grej.
Håller med om att det är ett svinpris.
Men ser inte problemet. Antingen vill någon köpa dem till det utannonserade priset eller inte. Inget att få krupp över.
https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/aqua-terra-150m/xxl-small-seconds/23113491006001/Tillbaka OnT så kanske någon r sugen på en ny Omega AT? Den här är mkt trevlig och har en bekväm storlek på 49,2mm
http://www.lauritz.com/sv/auktion/omega-seamaster-aqua-terra-xxl-herreur-i-staal-med-moerk-sk/i4302032/#
Tillbaka OnT så kanske någon r sugen på en ny Omega AT? Den här är mkt trevlig och har en bekväm storlek på 49,2mm
http://www.lauritz.com/sv/auktion/omega-seamaster-aqua-terra-xxl-herreur-i-staal-med-moerk-sk/i4302032/#
LP-skiva!
Är medveten om att det är en riktig modell, syftade mer på den absurda storleken
Den blir perfekt på dig! Kööp!Är medveten om att det är en riktig modell, syftade mer på den absurda storleken
och att 16 pers budat också.....
Den låg uppe ett par dagar och många hann buda, men tack och lov tyckte eBay den tillslut.och att 16 pers budat också.....
ja tur för dom att dom duckade för den kulan. Men tror inte dom lärt sig läxan om jag ska vara ärlig.Den låg uppe ett par dagar och många hann buda, men tack och lov tyckte eBay den tillslut.
Om det nu är riktiga människor som budat...och att 16 pers budat också.....