• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

upload_2016-6-16_10-55-48.png

http://www.tradera.com/item/190110/259905222/breitling-minute-repeater

Det här med skiljetecken och versaler/gemener verkar inte vara säljarens starka sida. Får ont i hjärnan av texten.

Skulle säga att jag får mer ont av klockan, bland det värsta skapelser jag någonsin skådat, tråkigt att inte tradera tar sitt ansvar och tar bort skiten!!!

Huva så hemsk!
229733275_8f15b2e9-1bd7-409c-aa70-0729dd3b21be.jpg
Jag blir nästan arg när jag ser den här skiten, vem har mage att skapa en sådan här jävla pjäs, och vem skulle vara dum nog att köpa en? :mad::banghead:

Haha, den blev vintage snabbt och jävligt unik. Kan bli nya Paul Newman med den ökningen.

Den här känns konstig också.
Ny box, gammal länk....
image.jpeg

Sorry för dålig bild.

många som köper till boxar om de köpt en lös klocka till att börja med, de har oftast inte koll på vilken box som är korrekt för just deras modell/årgång

Jo, det är som bekant vanligt men får en dålig känsla när man inte upplyser om sånt.

tror gemene man inte reflekterar över det på samma sätt som de som är intresserade, fått frågan några gånger om jag inte har en box att sälja om jag sålt en lös klocka och när jag svarat "nej, tyvärr, inte av rätt år/modell till den klockan" så gör det inget, de vill bara ha en box

tror gemene man inte reflekterar över det på samma sätt som de som är intresserade, fått frågan några gånger om jag inte har en box att sälja om jag sålt en lös klocka och när jag svarat "nej, tyvärr, inte av rätt år/modell till den klockan" så gör det inget, de vill bara ha en box
Hmm, ja du kanske har rätt.

sen kan man få mail om att den där boxen minsann inte hör till den klockan av något som inte ens är intresserad av att köpa
som denna 16220, såld 1987 i usa med korrekt horseshoe boxset men det var tydligen fel enligt minst två av varandra oberoende "experter"

Nog är väl detta en fejk-tavla? Aldrig sett en med en liten svans på "m" i 200m och dessutom är L i ROLEX väldigt långt till vänster jmf med kronans placering. Vad säger ni?
Klockan kan ju vara legit för det men tavlan känns mins sagt fishy.
Skärmavbild 2016-06-18 kl. 17.57.22.png

7003504142.jpg
7060187410.jpg

Nog är väl detta en fejk-tavla? Aldrig sett en med en liten svans på "m" i 200m och dessutom är L i ROLEX väldigt långt till vänster jmf med kronans placering. Vad säger ni?
Klockan kan ju vara legit för det men tavlan känns mins sagt fishy.
Skärmavbild 2016-06-18 kl. 17.57.22.png

7003504142.jpg
7060187410.jpg
Såvitt jag vet så finns det ingen med svans så jag är med dig. Insert är väl inte orginal heller? Tycker det ser ut som service eller am men är ingen expert.

Tillbaka
Topp