Det här med skiljetecken och versaler/gemener verkar inte vara säljarens starka sida. Får ont i hjärnan av texten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här med skiljetecken och versaler/gemener verkar inte vara säljarens starka sida. Får ont i hjärnan av texten.
Skulle säga att jag får mer ont av klockan, bland det värsta skapelser jag någonsin skådat, tråkigt att inte tradera tar sitt ansvar och tar bort skiten!!!
Huva så hemsk!
Haha vad finns att testa?Den första G-Shockmodellen! DW-5000 (modul 240). Enligt säljaren ett "Samlar exemplar i mycket bra skick !"
Länk till annonsen:
http://www.tradera.com/item/190208/259528725/casio-shock-resistant-quartz
Shit, är det en two-tone breitling chronograph minute repeater alarm perpetual calendar retrograde day compass world timer? Det är min graal!Skulle säga att jag får mer ont av klockan, bland det värsta skapelser jag någonsin skådat, tråkigt att inte tradera tar sitt ansvar och tar bort skiten!!!
Huva så hemsk!
Värsta på länge.....Skulle säga att jag får mer ont av klockan, bland det värsta skapelser jag någonsin skådat, tråkigt att inte tradera tar sitt ansvar och tar bort skiten!!!
Huva så hemsk!
Jag blir nästan arg när jag ser den här skiten, vem har mage att skapa en sådan här jävla pjäs, och vem skulle vara dum nog att köpa en?Skulle säga att jag får mer ont av klockan, bland det värsta skapelser jag någonsin skådat, tråkigt att inte tradera tar sitt ansvar och tar bort skiten!!!
Huva så hemsk!
Haha, den blev vintage snabbt och jävligt unik. Kan bli nya Paul Newman med den ökningen.Oris verkar vara en bra investering, står sig prismässigt på andrahandsmarknaden...
Haha, den blev vintage snabbt och jävligt unik. Kan bli nya Paul Newman med den ökningen.
Den här känns konstig också.
Ny box, gammal länk....
Sorry för dålig bild.
Jo, det är som bekant vanligt men får en dålig känsla när man inte upplyser om sånt.många som köper till boxar om de köpt en lös klocka till att börja med, de har oftast inte koll på vilken box som är korrekt för just deras modell/årgång
Jo, det är som bekant vanligt men får en dålig känsla när man inte upplyser om sånt.
Hmm, ja du kanske har rätt.tror gemene man inte reflekterar över det på samma sätt som de som är intresserade, fått frågan några gånger om jag inte har en box att sälja om jag sålt en lös klocka och när jag svarat "nej, tyvärr, inte av rätt år/modell till den klockan" så gör det inget, de vill bara ha en box
Vad f-n är det där? Ser ut som en korsning på en tag heuer link, citizen och något oförklarligt med en Breitling logo.Skulle säga att jag får mer ont av klockan, bland det värsta skapelser jag någonsin skådat, tråkigt att inte tradera tar sitt ansvar och tar bort skiten!!!
Huva så hemsk!
Såvitt jag vet så finns det ingen med svans så jag är med dig. Insert är väl inte orginal heller? Tycker det ser ut som service eller am men är ingen expert.Nog är väl detta en fejk-tavla? Aldrig sett en med en liten svans på "m" i 200m och dessutom är L i ROLEX väldigt långt till vänster jmf med kronans placering. Vad säger ni?
Klockan kan ju vara legit för det men tavlan känns mins sagt fishy.
Du var före, missade det!
Mvh "Slavo AP"Läste det
Here we go again... Darrig stackare detta men han samlar lite cred på prissänkningen ändå...
Ffs Professional står ju t.o.m på urtavlan... Nåja jag får åtminstone ett sertificat med.Here we go again... Darrig stackare detta men han samlar lite cred på prissänkningen ändå...