Det där gör mig upprörd. Hur kan de i beskrivningen använda "Armbandsur Rolex"? Jag är av uppfattningen att de ska ändra beskrivningen eller helt ta bort den. Ett professional ombud som kaplans borde välja bort såna där objekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där gör mig upprörd. Hur kan de i beskrivningen använda "Armbandsur Rolex"? Jag är av uppfattningen att de ska ändra beskrivningen eller helt ta bort den. Ett professional ombud som kaplans borde välja bort såna där objekt.
Jo tror en bebis hade fattat att man inte säljer en genuin panerai för 1k
Äh vadå... Han säljer ju sin fina klockaTror du inte det!?
Detta är bara sjukt, jag skulle skämmas ordentligt om jag jobbade på Kaplans vid ett sånt här tillfälle.Den ligger kvar på Kaplans hemsida..
När blev det lagligt att sälja kopior i Sverige? Alla de som säljer kopior på Blocket kanske borde lämna in de till Kaplans som gladeligen säljer de och bekräftar att det är kopior som de säljer...
jag mejlade kaplans och frågade hur de kunde sälja/förmedla fejk. spännande och se om jag får något svar ...
(den är ju borta, men hur kunde den gå igenom filtret...???!!!)
Ser redigt fejk ut, kolla också på bezelen, typsnittet är ju lite fel och siffrorna är skevaVad tror ni? Luggarna ser lite för tjocka/runda ut? Länken verkar också vara konstig.
Jämför med denna:
Hahaha hahahaSer redigt fejk ut, kolla också på bezelen, typsnittet är ju lite fel och siffrorna är skeva
men vilken jäkla pajas!Hahaha hahaha
........Hahaha hahaha
Riktigt dålig alltså, länken ser bedrövlig utVad tror ni? Luggarna ser lite för tjocka/runda ut? Länken verkar också vara konstig.
Jämför med denna:
Haha om du vill jag fixar...... PricelessHahaha hahaha
Stämmer inte riktigt. Enligt svar från Kaplans så gör de auktionerna, men partiet får de från Sefina (i detta fall). Och nej klockan kommer inte säljas över huvudtaget, den har enl Kaplans skickats tillbaka.läs ovan, de gör ej pantauktionerna själva, vidare så den lär säljas men inte som en klocka utan som tex "ett parti guld"
Stämmer inte riktigt. Enligt svar från Kaplans så gör de auktionerna, men partiet får de från Sefina (i detta fall). Och nej klockan kommer inte säljas över huvudtaget, den har enl Kaplans skickats tillbaka.
Dålig magkänsla på den oaktat bilder. När någon förklarar för mycket, ex varför klocka säljs drar åtminstone jag öronen åt mig.Den här annonsen känns inte legit! Bilder från olika källor och ägaren befinner sig utomlands... Ja kolla själva och säg vad ni tycker!
Den här annonsen känns inte legit! Bilder från olika källor och ägaren befinner sig utomlands... Ja kolla själva och säg vad ni tycker!
Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad
- Lägg in annons
- Logga in
Sökningen
Nästa annons »
Bild 1 av 6
Omega Seamaster (Automatic) Aquaterra Chronom
18 000:-
INLAGD Idag 17:11
PLATS Hudiksvall , Gävleborg, 82430
Inför köpet
Automatisk Omega Seamaster klocka i strålande skick utan synliga repor eller andra skador. Levereras tillsammans med de tre garantikorten (klocka, urverk, armar), ficka för garantikort, kvitto från officiell Omega återförsäljare samt låda och tillbehör. Klockan är uttagen ny sent 2015. Förlängningslänkar medföljer.
Detta är alltså den automatiska modellen och inte den betydligt billigare quartz modellen. Det är dessutom en open back modell med urverket synligt från urets baksidan (se bild) vilket gör den lite mer speciell.
Som ni kan se på bilden har förpackningen lite märken på baksidan, det är det enda som inte är felfritt.
Jag känner att färgerna på bilden gör urtavlan orättvisa då den är mer mot vitt eller vit pärla, snarare än silver som på bilden.
Klockan är min sons och jag hjälper honom med försäljningen då han bor i utlandet. Om ni har några frågor, var vänliga att höra av er. Klockan finns i Hudiksvall och försäljningen kan ske hos en lokal försäljare.
Säljes för att bekosta utveckling av en iPhone application.
För mer information om klockan, se länk: http://www.omegawatches.com/watches/seamaster/aqua-terra-chronometer/25033000/
Karin
Skicka meddelande Spara annonsen Ta bort, ändra, förnya
- Mobilversion
- Webbversion
Tack! Brukar vara språkpolis! Yxig var ordet! Kände mig inte bekväm med språket, nu vet jag varför!Känns ju inte helt ok, texten är yxig och verkar nästan vara översatt av Google Translate.
Bästa pris kompis kompis!