Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läser man hela texten så står det: budNågon som vill fynda? Bra pris för en sub
Någon som vill fynda? Bra pris för en sub
Såg de sen ocksåLäser man hela texten så står det: bud
Jag ska rymma från sjukhuset i natt och åka till Ljungby! En sån här tjusig GULDKLOCKA får man ju inte missa!
Ha, ha! Humor! Sist den sågs på blocket var priset 38kkr nu är den uppe i 55kkr (den här gången han jag före dig @Compiss!
Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad
Nyhet! Ett enklare sätt att skicka meddelanden på Blocket
- Lägg in annons
- Meddelanden
- Logga in
Logga in
Sökningen
Nästa annons »
Bild 1 av 4
Rolex Submariner G/S Diamant
55 900:-
INLAGD Idag 13:05
PLATS Göteborg , Göteborg, 41107
Inför köpet
Hej
Säljer min Rolex Submariner 16613 i guld och stål med diamant och safir tavla, denna tavlan är mycket vacker men är "Aftermarket".
Box och certifikat finns inte, klockan är en A-serie från 1999. Skicket är väldigt bra för sin ålder.
Detta är en klocka som verkligen sticker ut. Ej servad under tiden jag ägt den men den går som den skall.
Kan tänka mig ett byte mot Sub C eller GMT C i stål.
Maila förslag
Första kontakt via mail.
Rolex
Skicka meddelande Spara annonsen Ta bort, ändra, förnya
- Mobilversion
- Webbversion
Inte samma klocka.
Den för 38" hade den silvriga diamanttavlan och cert...[/QUOT
Felposr
Inte samma klocka.
Den för 38" hade den silvriga diamanttavlan och cert...
Det är inte att plasten är kvar på klockan hahaHmmm nästan 70K för en GMT i plast
Hahhaa, nog för att usla bilder på tratten/blocket hör till vardagen, men det där tar nog priset alltså. Har nog inte sett så kass bildkvalitet sedan tiden med Windows 95.någon som är sugen på Faddes klocka ?
Hahhaa, nog för att usla bilder på tratten/blocket hör till vardagen, men det där tar nog priset alltså. Har nog inte sett så kass bildkvalitet sedan tiden med Windows 95.
Haha håller med, det där var nog den sämsta bilden jag skådat på länge i den här trådenHahhaa, nog för att usla bilder på tratten/blocket hör till vardagen, men det där tar nog priset alltså. Har nog inte sett så kass bildkvalitet sedan tiden med Windows 95.
Undrar om de läser detta forum för nu är annonsen omskrivenDet är inte att plasten är kvar på klockan haha
"Stå på hyllan och öka i värde" är det alla klocksäljares främsta argument nuförtidenDen då?
Intressant!Med risk för att sticka ut huvudet så känner jag att jag vill ifrågasätta den här annonsen från doktorn. Reagerade först på att jag tyckte att bandet såg lite "funny" ut. Såg sedan att det var stämplat 20-18 vid bandstiftet. Originalspännen från rolex är ju 16mm och banden således 20-16 för att vara korrekta. I texten skriver dock doktorn att bandet och spännet är original rolex.