Intressant!
Kan ju verka som en skitsak men man köper ju defakto head only. Är man inte påläst så vet man inte vad man köper och tror att det är som det skall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant!
Håller helt med! Såg att min inlägg kunde uppfattas som lite drygt sorry för det.Kan ju verka som en skitsak men man köper ju defakto head only. Är man inte påläst så vet man inte vad man köper och tror att det är som det skall.
Håller helt med! Såg att min inlägg kunde uppfattas som lite drygt sorry för det.
En förståndshandikappad förstår att den är fakeJag reagerade på samma annons och är det verkligen en Tag Heuer Carrera för 1500kr eller en fake vilket jag skulle gissa på.
En förståndshandikappad förstår att den är fake
Snygg centrering av Rolex och datejust, samt schyssta siffror i datumvisningen, måste vara ett fynd
Kan hålla med dig men ibland funderar manOnödigt "skämt" som inte passar på KS.
Tja jag förutsatte att den är fake eller scam om det var mig du funderade angående - däremot så kollade jag inte särskilt noga på bilden i mobilen för att spotta tydliga tells.Kan hålla med dig men ibland funderar man
Tror inte man behöver se bilden. Priset är en ganska tydlig tellTja jag förutsatte att den är fake eller scam om det var mig du funderade angående - däremot så kollade jag inte särskilt noga på bilden i mobilen för att spotta tydliga tells.
Absolut tell på att något inte är korrekt ja - däremot om det är fake eller en äkta klocka som man aldrig avser att skicka är en annan fråga.Tror inte man behöver se bilden. Priset är en ganska tydlig tell
Såg också den... Vad säger man..Här är annonsen på Daytonan:
Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad
Sökningen
- Lägg in annons
- Meddelanden
- Logga in
Nästa annons »
Bild 1 av 6
ROLEX DAYTONA,18k,8 DIAM,ETA URVERK,PRIS,BYTE
49 500:-
INLAGD Idag 16:05
PLATS Göteborg , Göteborg,
Inför köpet
OBS LÄS HELA ANNONSEN!
URVERKET ÄR UTBYTT.DÄRAV PRISET!
ROLEX DAYTONA MED 8 ÄKTA DIAMANTER
ORGINAL 18K GULD(750)VIKT TOTALT 151Gram
GULDVÄRDE CA 33000:-
URVERK:ETA 7750 MED 25 JUWELER
(SOM BL.A ANDVÄNDS I BREITLING,OMEGA,M.M)
KLOCKAN FUNGERAR 100%
SKICK:7/10 SKULLE BEHÖVA EN POLERING
CERTIFIKAT SAKNAS,KVITTO FINNES
AFFÄREN KAN GÖRAS HOS VALFRI GULDSMED/URMAKARE I GBG
PRIS FÖR KLOCKAN:49500:- EV BYTE
SERIÖSA RING:0762-73 47 09
Daytona
Polering rekomenderas... Tror inte den blir legit av en polering!
En sk "Belgare" var rätt vanligt förr med kopior gjorda i solitt guld, märkligt ja men så var det...Här är annonsen på Daytonan:
Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad
Sökningen
- Lägg in annons
- Meddelanden
- Logga in
Nästa annons »
Bild 1 av 6
ROLEX DAYTONA,18k,8 DIAM,ETA URVERK,PRIS,BYTE
49 500:-
INLAGD Idag 16:05
PLATS Göteborg , Göteborg,
Inför köpet
OBS LÄS HELA ANNONSEN!
URVERKET ÄR UTBYTT.DÄRAV PRISET!
ROLEX DAYTONA MED 8 ÄKTA DIAMANTER
ORGINAL 18K GULD(750)VIKT TOTALT 151Gram
GULDVÄRDE CA 33000:-
URVERK:ETA 7750 MED 25 JUWELER
(SOM BL.A ANDVÄNDS I BREITLING,OMEGA,M.M)
KLOCKAN FUNGERAR 100%
SKICK:7/10 SKULLE BEHÖVA EN POLERING
CERTIFIKAT SAKNAS,KVITTO FINNES
AFFÄREN KAN GÖRAS HOS VALFRI GULDSMED/URMAKARE I GBG
PRIS FÖR KLOCKAN:49500:- EV BYTE
SERIÖSA RING:0762-73 47 09
Daytona
Polering rekomenderas... Tror inte den blir legit av en polering!
Rune säljer sin fina Rolex prohunter sub dweller i keramik.
Sköna minutindex på den där, ser ut som myrornas krig.
https://auctionet.com/sv/422927-armbandsur-geneve-stal
15k i värdering på en Omega Geneve..?
Sköna tyskar!
Det är helt unika minutindex! Därav den höga värderingen... LOLSköna minutindex på den där, ser ut som myrornas krig.
pinsamt agerat av blocket, risken finns att det blir en jävligt dyr påseNu kanske den här annonsen är legitim och att det ligger en 116613LN i påsen men hur kan ens blocket godkänna något sånt här?
http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_2016_Submariner_68168314.htm?ca=11&w=3
Haha, det såg jag inte ens!Sköna minutindex på den där, ser ut som myrornas krig.
Snarare någon som försökt göra rent tavlan och trycket har släppt välHaha, det såg jag inte ens!
Feltryck från tillverkaren, helt klart. Skönt att få en förklaring till den höga värderingen!
pinsamt agerat av blocket, risken finns att det blir en jävligt dyr påse
man lägger inte ut en annons för en klocka i den prisklassen där man enbart visar en påse, redan där borde blocket reagerat, det är ungefär som att lägga ut en annons för en bil men bara visar en bild på garageportenVarför skulle det vara det? Det är ju inte så att man köper den utan att öppna och kontrollera vad som finns inuti. Och är man så dum att man gör det, ja då får man skylla sig själv om påsen blir dyr.