• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Haha jag mailade honom också och ville ha bilderna på hans uppenbara fejk. Fick inga bilder men fick nästa samma info som du. Det är en 8000 krs fejk.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Jag fick också svaret 8000krs fejk klocka.

-----
Så jag svarade med:
8000kr ?
Tyvärr finns det ingen kopia för dem pengarna, sluta ljug och du kan ta bort namnet Omega i din annons då det inte är en Omega som du säljer. Varumärkeskopior är dessutom förbjudna på Tradera och förbjudna att sälja enligt svensk lag.
Du förstör för sådana som mig som säljer den äkta varan. Så dra tillbaka annonsen eller förvänta dig en polisanmälan.

Mvh.
Daniel
----
Fick därefter som svar vi ses.. sen kom ett till svar att han som köper den vet att det är en kopia.
----

Sådana här har jag väääldigt svårt för!

Haha, fick äntligen en bild. Mina herrar, låt mig presentera den mytomspunna "8000 krs" imitation av en omega seawatch.

a9yny9et.jpg

Haha, fick äntligen en bild. Mina herrar, låt mig presentera den mytomspunna "8000 krs" imitation av en omega seawatch.

Sjukt jäkla arg jag blir över sånt där. Hoppas att tradera stänger av helvetet innan han lurar någon som inte är så smart.. :-(

Tradera vill via chatten deras inte göra nått..

Men annonsen är nu avslutad sedan moppekillen påstått att han fått den såld, nu håller han istället på med hot via mejlen ;)

Tillbaka
Topp