Onelund
Guld
Kände mig tvungen att buda på något så unikt. Fick efter mindre än 5 minuter ett mail;
Meddelande:
det är en kopia en fin kopia som kostar runt 12000 hoppas du vinner
Skickat från: Right0ntime_
Verkar lovande...
Han lovade mig bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kände mig tvungen att buda på något så unikt. Fick efter mindre än 5 minuter ett mail;
Meddelande:
det är en kopia en fin kopia som kostar runt 12000 hoppas du vinner
Skickat från: Right0ntime_
Verkar lovande...
åh en 8000:- fejkHaha jag mailade honom också och ville ha bilderna på hans uppenbara fejk. Fick inga bilder men fick nästa samma info som du. Det är en 8000 krs fejk.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
8000 krs kopia är det klockan det är bara en vit bakgrund, stämpel o allt på den
2013/7/25 rightontime as
Haha, fick äntligen en bild. Mina herrar, låt mig presentera den mytomspunna "8000 krs" imitation av en omega seawatch.
Haha, fick äntligen en bild. Mina herrar, låt mig presentera den mytomspunna "8000 krs" imitation av en omega seawatch.
![]()
huh varför inte? när det är så uppenbart menar jag?Tradera vill via chatten deras inte göra nått..
Men annonsen är nu avslutad sedan moppekillen påstått att han fått den såld, nu håller han istället på med hot via mejlen![]()
huh varför inte? när det är så uppenbart menar jag?
Tradera vill via chatten deras inte göra nått..
Men annonsen är nu avslutad sedan moppekillen påstått att han fått den såld, nu håller han istället på med hot via mejlen![]()
Såg att DD fans i quartz ändrade därför inlägget när jag såg en billig Bratte!Dom finns i kvarts. Kanske inte så vanliga men googla lite får du se. Titta här tex;
http://www.christies.com/lotfinder/...ay-date-ref-19018-yellow-5320191-details.aspx
Inget fel.. Bara wierd!
![]()
![]()
-"Cykel på köpet" känns det som
![]()
-"Cykel på köpet" känns det som
Hahaha vilken partykille, kanske han även kan bistå som officiant.Någon som ska gifta sig i augusti?
![]()
Googlar man efternamnet i annonsen i kombination med det angivna postnumret så får man i alla fall träff på en person i Visby.Denna klocka har väl varit uppe på tråden ett par gånger...och några från ks blev nästan lurade på sina pengar (depositioner) på samma klocka.
http://www.blocket.se/gotland/Breitling_Headwind_i_kanonskick_48544670.htm?ca=11&w=3