Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den "selges med full returrett" så det är bara klicka hem ett exemplar och prova hemma...
Lite hestvarning på den.
Bidrar med en skermdump. Detta måste bevaras till efterverlden...
Lite jobbigt att trycka gilla på den, det känns inte bra, dessutom vet man att polisen lägger ner nästan alla "småstölder" och andra mindre brott. Ta tag i dessa så kanske respekten ökar för myndigheten i stort.
Kanske fel tråd, men ha en annons ute på blocket och fick ett svar " är intresserad av din klocka " inget mer. Men visst, är i Singapore för tillfället så svarar och skriver att jag räknar med att vara hemma om så där två- två och en halv vecka.
Får som svar: "Inget speciellt, har en liknande själv, undrade om de fanns kvar. Men så bra, då har jag några veckor på mig att samla "cash"!
Ha en fortsatt trevlig resa! "
Om han har en likadan själv, varför vill han samla cash för en till och varför citationstecken runt cash? Eller har jag missat något? Har fått många konstiga svar på blocket men den där är nog den mest förvirrade.
Kanske fel tråd, men ha en annons ute på blocket och fick ett svar " är intresserad av din klocka " inget mer. Men visst, är i Singapore för tillfället så svarar och skriver att jag räknar med att vara hemma om så där två- två och en halv vecka.
Får som svar: "Inget speciellt, har en liknande själv, undrade om de fanns kvar. Men så bra, då har jag några veckor på mig att samla "cash"!
Om han har en likadan själv, varför vill han samla cash för en till och varför citationstecken runt cash? Eller har jag missat något? Har fått många konstiga svar på blocket men den där är nog den mest förvirrade.
Förutom den löjliga storyn, priset(vilket är mer än hundra blås mer än motsvarande hos gråhandlare), de tokfula armbanden och den spygröna färgen är det en helt normal annons.
Varför är det f.ö. alltid så att i de annonser för klockor med uppenbart fallande värde, står det att de ska öka i värde???
Mindfuck.Kanske fel tråd, men ha en annons ute på blocket och fick ett svar " är intresserad av din klocka " inget mer. Men visst, är i Singapore för tillfället så svarar och skriver att jag räknar med att vara hemma om så där två- två och en halv vecka.
Hur många min är den kvar? Står dock fel högre upp i artikeln där de kallas KS ett norskt forumIngen tokig annons men klocksnack är med på Hodinkee!
https://www.hodinkee.com/articles/bring-a-loupe-october-14-2016
Här klockan de rekomenderar:
https://klocksnack.se/threads/ebel-vintage-norska-luftforsvaret.61865/
Grattis @Empa !
Herregud, jag avliderAldrig ens prövad på armen heller tydligen. Bilden skulle ju kunna påstå motsatsen
Ingen tokig annons men klocksnack är med på Hodinkee!
https://www.hodinkee.com/articles/bring-a-loupe-october-14-2016
Här klockan de rekomenderar:
https://klocksnack.se/threads/ebel-vintage-norska-luftforsvaret.61865/
Grattis @Empa !
Amerikaner är inte direkt kända för sin kunskaper i geografiHur många min är den kvar? Står dock fel högre upp i artikeln där de kallas KS ett norskt forum
Nu överdriver du, alla amerikaner vet ju att Norway is the capital of Sweden.Amerikaner är inte direkt kända för sin kunskaper i geografi
Du menar switzerland?Nu överdriver du, alla amerikaner vet ju att Norway is the capital of Sweden.
Nej, Sweden, famous for its watchmakingDu menar switzerland?
Såg att den var såld nu. Grattis!
Den har diskuterats någon sida bak. Många frågetecken485k känns jäkligt högt. Även om de än en limited. Det är väl egentligen bara en vanlig diver? Eller har jag fel.
Nån mer än jag som får intrycket att Östermalm, Djurgården är default plats för Stockholmsklockannonser på Blocket?485k känns jäkligt högt. Även om de än en limited. Det är väl egentligen bara en vanlig diver? Eller har jag fel.
Nån mer än jag som får intrycket att Östermalm, Djurgården är default plats för Stockholmsklockannonser på Blocket?
Den har diskuterats någon sida bak. Många frågetecken