• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Han får plåstra om sina sår, sen får han väl ta kontakt med Kickstarter! Och då får vi chansen att kapa honom vid fotknölarna! :)

klocka_blocket.jpg

Bidrar med en skermdump. Detta måste bevaras till efterverlden... :)

Den "selges med full returrett" så det är bara klicka hem ett exemplar och prova hemma... :)

Ja han/hon/hen tar ju VISA så vad kan gå fel. Bara att lämna ut numret och sen njuta. Brukar läsa på TZ UK om folk som drömmer om en one watch collection, tror att de kan sluta drömma med tanke på technon.

Kanske fel tråd, men ha en annons ute på blocket och fick ett svar " är intresserad av din klocka:) " inget mer. Men visst, är i Singapore för tillfället så svarar och skriver att jag räknar med att vara hemma om så där två- två och en halv vecka.
Får som svar: "Inget speciellt, har en liknande själv, undrade om de fanns kvar. Men så bra, då har jag några veckor på mig att samla "cash"!
Ha en fortsatt trevlig resa! "

Om han har en likadan själv, varför vill han samla cash för en till och varför citationstecken runt cash? Eller har jag missat något? Har fått många konstiga svar på blocket men den där är nog den mest förvirrade.

Kanske fel tråd, men ha en annons ute på blocket och fick ett svar " är intresserad av din klocka:) " inget mer. Men visst, är i Singapore för tillfället så svarar och skriver att jag räknar med att vara hemma om så där två- två och en halv vecka.
Får som svar: "Inget speciellt, har en liknande själv, undrade om de fanns kvar. Men så bra, då har jag några veckor på mig att samla "cash"!

Om han har en likadan själv, varför vill han samla cash för en till och varför citationstecken runt cash? Eller har jag missat något? Har fått många konstiga svar på blocket men den där är nog den mest förvirrade.

Inget svar från en Blocketkund är för märkligt! Det kommer alltid ett konstigare om ett par dar!

Härligt! Du verkar ha hittat en pålitlig köpare.

8808296630.jpg

1zpmuli.png

Förutom den löjliga storyn, priset(vilket är mer än hundra blås mer än motsvarande hos gråhandlare), de tokfula armbanden och den spygröna färgen är det en helt normal annons.

Varför är det f.ö. alltid så att i de annonser för klockor med uppenbart fallande värde, står det att de ska öka i värde???

8808296630.jpg

1zpmuli.png

Förutom den löjliga storyn, priset(vilket är mer än hundra blås mer än motsvarande hos gråhandlare), de tokfula armbanden och den spygröna färgen är det en helt normal annons.

Varför är det f.ö. alltid så att i de annonser för klockor med uppenbart fallande värde, står det att de ska öka i värde???

Aldrig ens prövad på armen heller tydligen. Bilden skulle ju kunna påstå motsatsen

Mindfuck.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp