Kosher? Luktar fisk men jag kan ha fel...
Märklig prick,jag har hörde av mig så fort annonsen kom ut har inte fått svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kosher? Luktar fisk men jag kan ha fel...
Märklig prick,jag har hörde av mig så fort annonsen kom ut har inte fått svar.
485k känns jäkligt högt. Även om de än en limited. Det är väl egentligen bara en vanlig diver? Eller har jag fel.
Eller? Han kanske dessutom är Stockholmare?!"På uppdrag av en son till en furste" vilket episkt jävla trams!
https://sikoauktioner.se/auktion/267416
En tväräkta Cartier, något?
För övrigt benämnd "Certina" i beskrivningen. Något slags halvhjärtat försöka att friskriva sig kanske?
Buda hem ett paket med klockor där för några månader sen och fick en fejk Tissot på köpet.
https://sikoauktioner.se/auktion/267416
En tväräkta Cartier, något?
För övrigt benämnd "Certina" i beskrivningen. Något slags halvhjärtat försöka att friskriva sig kanske?
Schysst!Buda hem ett paket med klockor där för några månader sen och fick en fejk Tissot på köpet.
Hehe nä man får väl vara beredd på lite skräp när man köper "grisen i säcken". Ingen expert på Cartier men tycker tavlan ser B ut på den där.Schysst!
Jag har varit där och kikat på en "Cartier" vid något tidigare tillfälle. Då såldes den i en lot med kanske 40 st klockor - och då kan jag nästan ha lite överseende med att det hamnar med en del skit. Men detta är väl lite mer tveksamt...
Den märkliga beskrivningen till trots.
Jaja - den är tokfejk!Hehe nä man får väl vara beredd på lite skräp när man köper "grisen i säcken". Ingen expert på Cartier men tycker tavlan ser B ut på den där.
ORIGINAL ROLEX DIAL
GMT MASTER 6542
The Dial come from a Rolex GMT Master 6542 and is an Original Rolex Black Dial with Beautiful Light Patina, Maybe Professionally Refinished long time ago.
Please look at the pictures
Don' t hesitate to ask any questions
Haha kronan
Magisk krona
Pengar rullar in som de ska, det går bra nu. Det går bra nu, kompis det går bra nu!Blir inte klok på det här... Har för mig att den här snubben var uppe för diskussion tidigare och sålde märkliga GMTs och annat med utbytta tavlor. Nu verkar det som han vill förmedla försäljning av 600k+ Daytonas också som han inte äger själv? Snabb googling på namnet ger träff på en sida som erbjuder medlingssamtal för att undvika vårdnadstvister. Mångfacetterad herre minsann.
Jag vet vem mannen i fråga är och han är en enormt driftig man med många strängar på sin lyra. Ja, han har en eländig vårdnadstvist med sitt ex men det är inget jag är insatt i och kommenterar därför inte.Blir inte klok på det här... Har för mig att den här snubben var uppe för diskussion tidigare och sålde märkliga GMTs och annat med utbytta tavlor. Nu verkar det som han vill förmedla försäljning av 600k+ Daytonas också som han inte äger själv? Snabb googling på namnet ger träff på en sida som erbjuder medlingssamtal för att undvika vårdnadstvister. Mångfacetterad herre minsann.
Påstår inte att driftighet eller personlighet är tveksamt, men tycker det var en lite konstig annons för en klocka som går på en bit över halvmiljonen..Jag vet vem mannen i fråga är och han är en enormt driftig man med många strängar på sin lyra. Ja, han har en eländig vårdnadstvist med sitt ex men det är inget jag är insatt i och kommenterar därför inte.
Har ni varit på Smögen och åkt ribbåt via Äventyr&Catering så är det samma herre som driver det företaget och han var även delägare i Pinchos i Uddevalla och flera andra projekt. Jag skulle bli ytterst förvånad om det är något skumt med hans senaste företag men då jag bara känner honom flyktigt är det inget jag tar gift på...
Konstigt att han tar emot byten när han inte ens äger klockan.Blir inte klok på det här... Har för mig att den här snubben var uppe för diskussion tidigare och sålde märkliga GMTs och annat med utbytta tavlor. Nu verkar det som han vill förmedla försäljning av 600k+ Daytonas också som han inte äger själv? Snabb googling på namnet ger träff på en sida som erbjuder medlingssamtal för att undvika vårdnadstvister. Mångfacetterad herre minsann.
485k känns jäkligt högt. Även om de än en limited. Det är väl egentligen bara en vanlig diver? Eller har jag fel.
Påstår inte att driftighet eller personlighet är tveksamt, men tycker det var en lite konstig annons för en klocka som går på en bit över halvmiljonen..
Han bedriver numera någon sorts försäljning/förmedling och kommer (har?) öppnat butik i Uddevalla centrum.Konstigt att han tar emot byten när han inte ens äger klockan.
http://www.tradera.com/item/341996/267009187/armbandsur-
En skön Percision, någon?
Jag är verkligen stum av förundran över alla stavfel som fejkarna lyckas med. Hur svårt är det egentligen att läsa innantill?
Nåja. De har ju lyckats med "Swiss Made" i alla fall. Även om det är mer än lite tveksamt, i sig.
Jag funderar även över samma ofta. Hur svårt kan det vara att stava rätt, få till färgen, hyfsade proportioner etc. Men, de som jobbar med replikor är inte de skarpaste knivarna i lådan, gissningsvis så klart.
Hittade av en slump precis samma bild på ett instagramkonto..485k känns jäkligt högt. Även om de än en limited. Det är väl egentligen bara en vanlig diver? Eller har jag fel.
Hittade av en slump precis samma bild på ett instagramkonto..
Riktigt skrattretande snubbe överlag.. hahahaHittade av en slump precis samma bild på ett instagramkonto..
Hittade av en slump precis samma bild på ett instagramkonto..
Jag skulle ha lite för mycket noja för dings med allt extra metallskrammel på handleden.Hittade av en slump precis samma bild på ett instagramkonto..
Herre min skapare vilken åldersnoja den där gubben har. Och tacky som tusan. Skäms för honom.
Äsch. To each, it's own!Herre min skapare vilken åldersnoja den där gubben har. Och tacky som tusan. Skäms för honom.
17. Vad som är lämpligt är väl upp till var och en, antar jag.Jag drog iaf en like på hans förhoppningsvis lämpligt gamla dotter. Vem vet, jag kanske får testköra hans Mclaren