sweedee
Basic
17. Vad som är lämpligt är väl upp till var och en, antar jag.
Damnit.
Esch, en like för det är bra att han har fått sin dotter att prioritera hälsan redan som 17 åring då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
17. Vad som är lämpligt är väl upp till var och en, antar jag.
Vem är han?Hittade av en slump precis samma bild på ett instagramkonto..
Donno, bilden dök upp bland mina föreslagna kontonVem är han?
Jag har vänner som känner honom.Vem är han?
Ola Öquist, har väl skapat någon "anti-rynk-skit" om jag minns rätt (?)Vem är han?
Släng gärna in en skärmdump då länken till annonsen inte lär vara för evigt.
Jag ser inga problem förutom att den verkar trött. Äkthet osv går inte bedöma på bilden.
Vad baserar du "verkar trött" på? Nyfiken, finns ju inte så mycket info och bilden är ett skämt.Jag ser inga problem förutom att den verkar trött. Äkthet osv går inte bedöma på bilden.
Hjälper dig med skärmdumpar
Skrivet av en snubbe som uppenbarligen inte är lika "1337" som han.
Jag drog iaf en like på hans förhoppningsvis lämpligt gamla dotter. Vem vet, jag kanske får testköra hans Mclaren.
Personligen tycker jag inte han var så tacky, visst kanske lite åldersnoja, men ser ju vältränad och rik ut, finns onekligen värre saker än det.
Länken från vad man kan se från bilden är tröttare än livet. Samt priset är kanontrött! Ligger la åtminstone 10-15 k för högtVad baserar du "verkar trött" på? Nyfiken, finns ju inte så mycket info och bilden är ett skämt.
Ok. Kul att nån kan få ut nått av den där bildenLänken från vad man kan se från bilden är tröttare än livet. Samt priset är kanontrött! Ligger la åtminstone 10-15 k för högt
Ok. Kul att nån kan få ut nått av den där bilden
Kollade bilden i mobilen, då ser det ut som dagens lunch. Aldrig sagt nått om priset ev rimlighet.Ta upp bilden på dator o zooma. Sen kostar inte en trött DD med champangetavla, stretchad länk, utan tillbehör och med okänd servicehistorik 92 k. Det är bara löjligt.
Kollade bilden i mobilen, då ser det ut som dagens lunch. Aldrig sagt nått om priset ev rimlighet.
Exakt. När bandstift/EL är så trötta och inte passar dessutom... Tunna luggar, nedpolerad bezel med mera. Schize!Ok. Kul att nån kan få ut nått av den där bilden
Länken från vad man kan se från bilden är tröttare än livet. Samt priset är kanontrött! Ligger la åtminstone 10-15 k för högt
Exakt. När bandstift/EL är så trötta och inte passar dessutom... Tunna luggar, nedpolerad bezel med mera. Schize!
Det förklarar att han inte la upp fler/bättre bilder. Man ser ju mer av snubbens arm/hand än av klockan.Exakt. När bandstift/EL är så trötta och inte passar dessutom... Tunna luggar, nedpolerad bezel med mera. Schize!
Han gillar nog sig själv för mycket, inte ofta man såg chansen att fota en kroppsdel och lägga ut på blocketDet förklarar att han inte la upp fler/bättre bilder. Man ser ju mer av snubbens arm/hand än av klockan.
Länk?Vad tror ni om denna och äktheten (kolla in bild 2)? Första bilden finns i annonsen som jag såg refererar till fel klockan mot modellnumret. Andra bilden kommer från försäljaren.
Om där är glasbaksida på den modellen så be säljaren skicka dig en, styrkt egentagen, högupplöst bild på detta. Det kanske kan hjälpa dig eller någon expert att bedöma äktheten utifrån.Vad tror ni om denna och äktheten (kolla in bild 2)? Första bilden finns i annonsen som jag såg refererar till fel klockan mot modellnumret. Andra bilden kommer från försäljaren.
Jag har frågat efter bättre bilder och bild på baksidan, det ska ju vara glasbaksida om övrig info stämmer. Inget återkoppling efter det, ser inte färgen på certet att vara helt fel? Visserligen ska man inte döma förrän man är helt säker, men det kan vara svårt ibland...Om där är glasbaksida på den modellen så be säljaren skicka dig en, styrkt egentagen, högupplöst bild på detta. Det kanske kan hjälpa dig eller någon expert att bedöma äktheten utifrån.
Jag skulle avråda från den där, främst för att det inte ens är samma klocka på bilderna. Den första bilden ser OK ut men den andra är med 99% säkerhet fejk då datumet sitter alldeles för långt in till vänster. Bedöm dessutom själv språket i texten. Givetvis kan man ju ha dyslexi eller liknande men det luktar lite Google translate.Vad tror ni om denna och äktheten (kolla in bild 2)? Första bilden finns i annonsen som jag såg refererar till fel klockan mot modellnumret. Andra bilden kommer från försäljaren.
Jag skulle avråda från den där, främst för att det inte ens är samma klocka på bilderna. Den första bilden ser OK ut men den andra är med 99% säkerhet fejk då datumet sitter alldeles för långt in till vänster. Bedöm dessutom själv språket i texten. Givetvis kan man ju ha dyslexi eller liknande men det luktar lite Google translate.
Enbart spekulationer men med bilder på certet och baksidan kan jag avgöra äktheten till dig.
Trodde först det med men tror snarare att själva ramen runt datumet är för tjock. Dock svårt att avgöra med den bildkvalitén.Är det inte fel färg på datumskivan dessutom? Skulle dra mig undan den där, och anmäla till blockets kundtjänst.