Gör det och spela in vetja!Ha ha jag blir nästan sugen på att ringa Sebastian i Ljungby och ställa lite frågor om bla det fläckfria stålet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör det och spela in vetja!Ha ha jag blir nästan sugen på att ringa Sebastian i Ljungby och ställa lite frågor om bla det fläckfria stålet...
De är så jäkla sköna de där lirarna. Om man googlar numret får man upp ett par träffar på just en sebastian likt namnet i blocket-annonsen, med adress och allt! Att denna typ av bedragare vågar vara så pass öppna med identitet och allt. Blir ju bra sugen på att polisanmäla...
Bortshoppad...Fläckfritt stål även på tratten , men den här utan logga.
http://www.tradera.com/item/342154/...locka-for-man-james-bond-007-300m-chronometer
Den appen var ju sinnessjukt roligFinns tydligen extremt mycket bra kap att göra på Shpock!
"Hublot klocka batterifri" för 300:- man vore ju en galning om man inte förstod att det här är århundradets bästa köp.
Och om man är villig att öppna upp plånboken lite så kan man få sin Hublot i en Rolexbox som visas i bild 2, måste vara limited edition?
"Ur funktion". Ja, om jag köper en Patek så vill jag inte att den har "uppringnings funktion" eller annat. Doh!Den appen var ju sinnessjukt rolig
Den appen var ju sinnessjukt rolig
Glöm inte att budgetera extra med tanke på att "nytt batteri ingår inte" för DaytonanSjukt go trippel, alla mer eller mindre överkomliga. Pateken ser ut att vara en riktig dunderpjäs.
Glöm inte att budgetera extra med tanke på att "nytt batteri ingår inte" för Daytonan
Notera språket i tidningenpå bilden. Antingen är sebbe kapad eller så har han kapat någon annans bilder. Jag skulle sätta rätt mycket pengar på att ingen klocka dyker upp efter genomfört köp...Nu är Sebbe som sålde replikor av Omega igång igen. Denna gång med affärsklockor för män, fast han utgår från Sollentuna dennna gång.
Även denna gång, tillverkad utomlands.
https://www.blocket.se/stockholm/FRI_FRAKT_Vattentat_Affarsklocka_for_man_70385410.htm?ca=23_3&w=3
En fågel viskade mig en gång i örat och berättade att vissa av Blockets granskare fick betalt vid sidan om för att släppa igenom annonser som egentligen inte borde ha godkänts enligt Blocket själva. Vet inte om det fortfarande är så men det har i alla fall varit så en gång i tiden och det skulle inte förvåna mig om man fick veta att det gäller än i dag. Tyvärr.Börjar seriöst undra varför Blocket envisas med att granska annonser innan de läggs ut om de har så där extremt dålig koll.
Min polare är chef på blocket, ska pressa honom på infoEn fågel viskade mig en gång i örat och berättade att vissa av Blockets granskare fick betalt vid sidan om för att släppa igenom annonser som egentligen inte borde ha godkänts enligt Blocket själva. Vet inte om det fortfarande är så men det har i alla fall varit så en gång i tiden och det skulle inte förvåna mig om man fick veta att det gäller än i dag. Tyvärr.
Vattentät till 30m. Nämen vad bra, jag var precis på jakt efter en ordentlig dykare att variera Seikon med...Nu är Sebbe som sålde replikor av Omega igång igen. Denna gång med affärsklockor för män, fast han utgår från Sollentuna dennna gång.
Även denna gång, tillverkad utomlands.
https://www.blocket.se/stockholm/FRI_FRAKT_Vattentat_Affarsklocka_for_man_70385410.htm?ca=23_3&w=3
Tjaa, allt är möjligt. Han bär ju även klockan upp och ned så...Notera språket i tidningenpå bilden. Antingen är sebbe kapad eller så har han kapat någon annans bilder. Jag skulle sätta rätt mycket pengar på att ingen klocka dyker upp efter genomfört köp...
Njae, skulle inte våga lita på det. Vattentät PÅ 30 m står det. Hur det förövrigt är på väg ner framgår inte riktigt...Vattentät till 30m. Nämen vad bra, jag var precis på jakt efter en ordentlig dykare att variera Seikon med...
Det vet nog inte säljaren då han köpte den dyrt i år.Känns inte denna väldigt dyr? Med tanke på oris prissänkning tidigare i höstas. Jag tror man kan gå in på valfri ad och få samma pris för en ny. Eller har jag fel?
Mycket möjligt! Men jag tycker iallafall det låter väldigt dyrtDet vet nog inte säljaren då han köpte den dyrt i år.
Absolut, det säger jag inte emot. Om potentiella köpare gör sig besväret att googla lite innan inköp blir den nog svårsåld.Mycket möjligt! Men jag tycker iallafall det låter väldigt dyrt