• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Gabriel90

Panerai
Hyggligt å hyggligt...
Kanske mer ett tecken på att man ska hålla sog borta från den dära hedens guld !
Kan mam inte ens skriva en annons korrekt så är man ju i gen seriös handlare direkt !
Fast jag har själv handlat av dem samt många bekanta.. Dem är seriösa och duktiga, dem brukar ofta lägga ut många annonser samtidigt, vilket kan bli lite fel ibland.
 

Rulle

Audemars
Fast jag har själv handlat av dem samt många bekanta.. Dem är seriösa och duktiga, dem brukar ofta lägga ut många annonser samtidigt, vilket kan bli lite fel ibland.

Det är fortfarande ingen ursäkt att lägga in felaktiga annonser !
Dom verkar ju inte jätte seriösa när man ser sådant !

Sen pratar dom om två olika modeller i texten vilket gör det hela ännu konstigare!
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Det är fortfarande ingen ursäkt att lägga in felaktiga annonser !
Dom verkar ju inte jätte seriösa när man ser sådant !

Sen pratar dom om två olika modeller i texten vilket gör det hela ännu konstigare!

Ibland händer det att även näringsidkare skriver fel. Din kölhalning känns märklig.
 

Johnny Pickles

Cartier
2-Faktor
Tappat låset o_O
IMG_7747.PNG

IMG_7748.PNG

Bra deal för den snåle! En liten bit tejp gör nog susen:D
 

Gabriel90

Panerai
Det är fortfarande ingen ursäkt att lägga in felaktiga annonser !
Dom verkar ju inte jätte seriösa när man ser sådant !

Sen pratar dom om två olika modeller i texten vilket gör det hela ännu konstigare!
Hedens är bland dem större gråhandlarna i sverige som säljer rolex , ap , patek osv dagligen.
Dem är helt klart bland de seriösare företagen bland alla hajar av gråhandlare

Tråkigt att du dömer ut ett helt företag p.g.a en felaktig annons. :rolleyes:
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Frågan är vad som är äkta. Jag kan se två "Royal Oak" och en "Breitling" iallafall. Kanske en "Speedmaster". Ställer mig högst tveksam till äktheten.
Ser en Musse Pigg-klocka som kan vara intressant för nån här dock: https://klocksnack.se/threads/tråden-om-musse-piggklockor.75272/ :D
Med tanke på den stora högen batteriförpackningar i bakgrunden så ska vi nog inte räkna med att varken AP, Breitling eller Omegan har rotor för uppdrag... :rolleyes:
 

Rulle

Audemars
Pinsamt säger killen som säljer trasiga klockor på forumet:banghead:

För det första så var klockan ej såld på detta forumet och för det andra så enligt vad jag har hört från urmakare så kan han själv ha åstakommit det via den gått i marken!
Killen kunde ju inget alls å var på flera sätt inte helt frisk i huvudet.
Man blir inte mer hjälpsam när folk hotar att dom ska skicka folk på en...

Sist men inte minst..
Det är lätt att vara kaxig bakom en skärm..
Get a life å fuck off!
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
För det första så var klockan ej såld på detta forumet och för det andra så enligt vad jag har hört från urmakare så kan han själv ha åstakommit det via den gått i marken!
Killen kunde ju inget alls å var på flera sätt inte helt frisk i huvudet.
Man blir inte mer hjälpsam när folk hotar att dom ska skicka folk på en...

Sist men inte minst..
Det är lätt att vara kaxig bakom en skärm..
Get a life å fuck off!

:rolleyes:
 
Topp