Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju en Breitling förbövelenLite väl överprisat kanske![]()
Låg upplösning på bilderna, åtminstone i telefonen. Vad tycker du verkar skumt?
Det är ju en Breitling förbövelen![]()
Den är så fejk att tom jag ser det.Låg upplösning på bilderna, åtminstone i telefonen. Vad tycker du verkar skumt?
Texten på tavlan är ju helskum? Bara två rader och typsnittet ser konstigt ut. Jag har iallafall aldrig sett en sådan tavla förutLåg upplösning på bilderna, åtminstone i telefonen. Vad tycker du verkar skumt?
Är det den här du syftar på?Texten på tavlan är ju helskum? Bara två rader och typsnittet ser konstigt ut. Jag har iallafall aldrig sett en sådan tavla förut
Haha. Men ärligt talat gjorde kvaliteten på bilderna sitt till. Skall hålla mig ifrån Rolexbedömningar.Är det den här du syftar på?
http://www.uret.se/rolex-datejust-gold-steel-svart-18-karat-gult-guld-o36-mm-p-4897.html
Den är så fejk att tom jag ser det.
Ser inga konstigheter på den.Texten på tavlan är ju helskum? Bara två rader och typsnittet ser konstigt ut. Jag har iallafall aldrig sett en sådan tavla förut
Haha. Men ärligt talat gjorde kvaliteten på bilderna sitt till. Skall hålla mig ifrån Rolexbedömningar.
Jag hade helfel där. Inte vacker, men det är subjektivt.Ser inga konstigheter på den.
Hur många Rolex äger/har du ägt?Jag hade helfel där. Inte vacker, men det är subjektivt.
Noll. Men om jag så hade känt på alla submariners i världen hade det inte hjälpt mig att bedöma denna DJs äkthet. Det är också därför jag ämnar avstå från sådana kommentarer i framtiden.Hur många Rolex äger/har du ägt?
Hur många Rolex har du känt på i verkligheten?
10 utav 22 ord är rättstavade så nu tycker jag användarn är lite väl hård i sin bedömningTyckte den här var rätt kul. Får kämpa rätt duktigt för att inte lyckas stava rätt på ett enda ord.
![]()
Du går från klarhet till klarhet verkligen.Jag hade helfel där. Inte vacker, men det är subjektivt.
Var ligger denna sten? Måste dit och höja värdet på några prylar..
![]()
![]()
Haha va sjukt!Var ligger denna sten? Måste dit och höja värdet på några prylar..
![]()
![]()
Vad vill du mig?Du går från klarhet till klarhet verkligen.
Det är du absolut inte ensam omHar redan konstaterat att det var onödigt att jag uttalade mig om något jag uppenbarligen inte hade koll på.
Jo. Lite dumt, jag vet. Har varit lite rastlös på sistone och känt behov av att diskutera. Tyvärr har jag dumdristigt kastat mig in i diskussioner utan att ha riktig koll, skall hålla mig ifrån det i fottsättningen. Ursäkta.Det är du absolut inte ensam om![]()
Det här kan jag iaf svara påKänner att jag kanske inte är den mest tekniskt lagda personen på forumet.
Hur gör man ett screenshot på telefonen så man kan ladda upp den på KS?
Tack på förhand.
Det här kan jag iaf svara påhar du en iPhone trycker du home&powerknappen samtidigt.
På android är det volym-&powerknappen. Kan krävas ett par försök för att få till det.
Inga problem.Tack så mycket för hjälpen.![]()
Det "roliga" är nog att dessa skulle kunna vara värda en hel del för "rätt" person. Sista smörjelsen och hela den grejen typ.Var ligger denna sten? Måste dit och höja värdet på några prylar..
![]()
![]()
Är den svår att få tillgång till då?Det "roliga" är nog att dessa skulle kunna vara värda en hel del för "rätt" person. Sista smörjelsen och hela den grejen typ.
Dårar!!!!