• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Är den svår att få tillgång till då?
Om inte så känns det rimligare att köpa på sig några tusenkronorsklockor och själv dra österut. Resan måste ju betala sig själv på så vis.

Inga prob att ta sig in i kyrkan, bara att åka till Jerusalem. Israel e riktigt spännande, kombinerade det m Jordanien när jag var där. Köööööör, blir ett bra klockreportage :):)
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Inga prob att ta sig in i kyrkan, bara att åka till Jerusalem. Israel e riktigt spännande, kombinerade det m Jordanien när jag var där. Köööööör, blir ett bra klockreportage :):)
Haha, jag kööööör! ;)
Ökar värdet exponentiellt, tror du? D.v.s., lönar det sig om jag stoppar väskan full med AP och Pateks?
Är det förresten någon som vill skicka ut sin klocka på en liten resa? Jag kan ta med mig mot en mindre kostnad. :angel:
 

Unter den Linden

Panerai
2-Faktor
IMG_1094.PNG

Wow kolla priset! Kan det vara årets fynd? Eller årets sämsta försök till bedrägeri?:banghead: Ligger 4 st olika Rolex ute från samma säljare...
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
IMG_6645.PNG

"
Fin schweizisk herrklocka från den anrika klocktillverkaren Longines som även är ett perfekt samlarobjekt.

Märke: Longines Admiral 1200 - Swiss made.

Urverk: Automatic Longines.

Urtavla: Silver urtavla i perfekt skick med upphöjda silverfärgade index. Glas i nyskick."

Haha. .. WTF!
 
Topp